TMax500
Kör alla sorters hojar. Live and let live.
- Gick med
- 20 Apr 2009
- Hoj
- Triumph Thruxton 900, Moto Guzzi Bellagio, Vespa 300 GTS, Kawasaki Versys 650
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Knasig.
Måste vara brittisk.Det är inte varje dag man ser en motorcykel med en sån där ficklampsdubbelvaggram......när jag tänker efter så har jag aldrig sett en förut.
Dagen efter löning!!
Jag har passerat avfartsvägen mot Bjuröklubb väldigt många gånger och tänkt att jag borde köra ut och kolla nångång, men har inte kommit mig dit än, kanske blir i sommar![]()
Bjuröklubbs fyr. Vackra skapelser.
Mvh
Jag har passerat avfartsvägen mot Bjuröklubb väldigt många gånger och tänkt att jag borde köra ut och kolla nångång, men har inte kommit mig dit än, kanske blir i sommar![]()
Köpte en moppe för ett antal år sedan. Kunde kanske vara kul en tur med likasinnade.Mopperally på Lidingö, i Djurgårdsstaden och på Östermalm idag. Ca 60 pers, en 5 milsrunda. Efteråt åkte jag en sväng till, 13 mil totalt. Askul! 4-pet manuell
View attachment 514019
View attachment 514018
View attachment 514020
View attachment 514021
View attachment 514023
View attachment 514022
View attachment 514024
View attachment 514025
Min DT
En gammal bild, nu ännu fler evenemang. Stort i hela landet. Ca åtta är i Stockholmstrakten om man även räknar in Norrtälje och Nynäshamn
View attachment 514028
Ja, jag gillar det. Jag gillar egentligen inte människor i flock men efter tre mopperallyn med 40-60 pers så är det tydligt att de som kör moppe tycker att det är roligt, de är sociala och lättpratade, allt funkar och allt är ok. Vissa trimmar mycket och några mindre. Att åka ihop funkar ändå.Köpte en moppe för ett antal år sedan. Kunde kanske vara kul en tur med likasinnade.
Moppe när du har kört hoj var fan det tråkigaste jag gjort.
Körde 5mil sålde sedan aset
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT