Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bilen ritades av Volvo i Sverige, men tillverkades hos Bertone i Italien.Tveksamt om han kan räknas in - "designade" Volvo 262C - "skokartong med keps"
View attachment 513619
Ja den är ju fortfarande vackrare än en MT, trots någon brukares ansträngningar.Det där är den designmässiga förlagan till både MT-09 OCH Tenere 700.
Mvh
Onödigt.Jag har alltid undrat när japanerna (och tyskarna) skall ta sitt förnuft till fånga och (åter) låta italienarna stå för designen? Själva är de ju faktiskt inte så bra på det.
#pininfarina #giugiaro #tamburini
Mvh
Bilen ritades av Volvo i Sverige, men tillverkades hos Bertone i Italien.
Just de är ju något av bottenskiktet.Du glömde ju den bästa , Bertone , som bland annat designat BMW C1 , Citroën Xantia , XM , BX![]()
Byggdes under protest!
Just de är ju något av bottenskiktet.
Kanske för att de inte är genomgående italienska.
Men, de har ju ritat denna, också;
![]()
Du glömde ju den bästa , Bertone , som bland annat designat BMW C1 , Citroën Xantia , XM , BX![]()
The Citroën BX with its angular hatchback design was penned by Marcello Gandini of Bertone, based on his unused design for the British 1977 Reliant FW11 concept and his 1979 Volvo Tundra concept car.
Det var nog mera än ett djur som gått åt....Ja helvete... jag saknar ord!
![]()
2006 Harley Davidson roadking säljes i Tanum | Blocket
149000 kr - Custom - Tanum - Hei vurderer salg av en 2006 Harley Davidson Roadking. med lav km.stand. zeb "edition" utrolig bra motiv lakkering med western ...www.blocket.se
Det var nog mera än ett djur som gått åt....
"Edition"Harley-Davidson Road Kill
Mvh
Har denna varit uppe?
Vad händer här? Är det nån ny trend?
View attachment 513680
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Harley Dyna https://www.blocket.se/annons/vastmanland/harley_dyna/1401730165
Jag kom att tänka på uppjackade bilar man såg på sjuttiotalet. Då skulle det ju vara högt i baken. Gud va gammal jag känner mig nu.Nästan imponerande hur man lyckats få bort allt som ändå brukar vara bra med Harley.
Stilen, lacken och stancen.
Mvh
Jag kom att tänka på uppjackade bilar man såg på sjuttiotalet. Då skulle det ju vara högt i baken. Gud va gammal jag känner mig nu.
Är det Club Style stuntbike blandat med äventyrshoj och RR?Har denna varit uppe?
Vad händer här? Är det nån ny trend?
View attachment 513680
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Harley Dyna https://www.blocket.se/annons/vastmanland/harley_dyna/1401730165
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |