Jag hälsar alltid på poliser också, även när de står vid sidan och vinkar in en... Men precis som hojåkare generellt så hälsar vissa tillbaka och andra har har noll koll på läget :va
Ser ju ut som att de borde kunna klippa några cm från hasplasten då metallklumpen kommer ta den smällen. Blir säkert några kronor de kan spara på det. KTM kan ringa mig direkt för fler smarta tips! :tuttar
Säljaren tycker iaf att det är något positivt, men uppenbarligen finns det ingen köpare som är av samma positiva åsikt. Inte i den utsträckningen iaf. Kanske mer som föremål för museum :fyllisar
Bra med konkurrens generellt, Stark är ju dominerande inom området och kan behöva lite utmaning. Det är ju fortfarande väldigt tyst från de större väletablerade tillverkarna, så det ska bli intressant att följa utvecklingen inom området och om det kommer en billigare variant från Kina som på...
Jag kör med Oxford, tycker de är kanon. Stänger av sig automatiskt också om man stängt av hojen och glömt värmarna på.
Finns ju lite olika modeller och längder. Jag har köpt de lite billigare för runt 1000kr, och jag är helnöjd...
Bra tråd, jag går i liknande tankar med grabben. Han har dock haft AM-kort i snart 1 år och är hyffsat trafikvan.
Jag tänker lite på det där med ABS från ett säkerhetsperspektiv också. (Fram är ändå användbart offroad).
De som jag/vi kollar på just nu är
* Aprilia RX125 (ABS fram från 2018)
*...