Verkar inte spela så stor roll om man åker på vägen eller bana. i min "by" där så hade man tillgång till motorstadion varje dag för träning av motocross rallycross osv fram tills att det började byggas hus o folk flytta in som inte gillade höra ljudet av ettriga två taktare eller skrotiga...
Allt är väl prutpart. du kan ju pruta på bilar så varför inte på en hoj.
Vill dom inte pruta på själva hojen så kanske det funkar bättre på tex slipon eller annan utrustning. Dom är rätt taja på och sälja så stå på dig. Kanske funkar och spela säljarna mot varann, att i butik x får du detta...
va jag vet så iaf full tankad tank me lite olja i. tömma förgasarna om man nu har sådanna så inte munstycken slammar igen. olja kan väl vara bra å byta till sommaren. lika så stift och olje filter. fundering jag har är, framgaffel får ju inte nån vidare smörjning då den står helt stilla. finss...
vore lite värre om man kör för fort med hoj och det är säsongsbestämt att man blir utan kortet då det är säsong för hoj, då kan det börja svida lite mer, för utan lapp över vintern är ju lugnt.
YZF helt klart pga nyare modell, mindre saker som är slitna, lite nyare teknik osv. har 5000 helförsäk och helår hos TH. 5 år gör ganska stor skillnad. :fakta
Hittade en sida som nån thunderace jänkare hade. nåt med och optimera hojen. Dom hade lite inställningar för dämparna, testade idag och stälal in som dom hade skrivit, blev ju en helt ny hoj :)
Blev riktigt skojigt och åka hoj då man hittar sådant som funkar. :fakta
Packboxar 600:-
sedan fick jag hjälp utav en snäll polare som hade främre depåställ och gjort jobbet tidigare, om man bara vet hur man ska göra så verkar det ju rätt enkelt och om man har rätt verktyg.
Heders till polarn