TCE senaste aktivitet

  • TCE
    TCE reagerade på Wiseguy inlägg i tråden: Dagens Blocket! (mc-relaterat) med Gilla Gilla.
    Det sprider sig som en könssjukdom under Roskilde festivalen..... :3freak De där hojarna är inte en B-King. Endast Suzuki GSX1300...
  • TCE
    TCE reagerade på Hamamatsu inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    haha, fan vad skönt. Men det kan ju vara ett bra fattigmanslarm om man är ute och campar. Ligger där i sitt tält och det kommer nån och...
  • TCE
    TCE reagerade på Tränk inlägg i tråden: Dagens bild med Haha Haha.
    Köpte ny hoj för en vecka sedan. Märkte efter några dagar ett litet missljud vid stillastående. Trodde att någonting satt löst. Plockade...
  • TCE
    TCE reagerade på David G inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Inte dagens, men gårdagens tur till jobbet.
  • TCE
    TCE reagerade på Danne_K inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Ett badställe som ligger rätt off i Västmanland som det skall badas i till sommaren 👍
  • TCE
    TCE reagerade på Coola Ola inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Äntligen baxat ihop hojen efter några mindre modifikationer och ett par mek-tabbar (tack högre makt för eBay). Lördag eftermiddag såg...
  • TCE
    TCE reagerade på sner0 inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Ute och körde krypcirklar på traktorstigar för att rosta av lite
  • TCE
    TCE reagerade på totoro inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Gilla Gilla.
    16 mil idag. Åkte till stockholmarna å hälsa på en kompis
  • TCE
    TCE reagerade på uncletom inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Den där ser superfestlig ut. Den har inga problem att synas i trafiken. Gårdagens solnedgång, skådad från skidbacken.
  • TCE
    TCE reagerade på geva inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Gilla Gilla.
    Det var lika bra att passa på i dagens fina väder, trots ovanstående negativa uttalande 😗 Knappt 18 mil på småländska landsbygden...
  • TCE
    TCE svarade på tråd: Hur många mil körde du i dag?.
    Blev först besiktning , vägen hem blev lång, lite drygt 12 mil
    • b15305a5-8fa5-48cc-aa84-abd41ede266e~1.jpg
  • TCE
    TCE reagerade på Stridlund inlägg i tråden: Kawasaki Z900RS med Wow Wow.
    Om någon är sugen ligger detta och skräpar efter att jag sålde min RS i höstas. Långt ifrån lagligt, men snyggt och låter ljuvligt om...
  • TCE
    TCE reagerade på TMax500 inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    ”Hur långt har hojen gått då?” ”Minns inte riktigt. Sju… nånting….”
  • TCE
    TCE reagerade på totoro inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Gilla Gilla.
    Det blev en liten runda i nytt landskap Men lagom skönt väder Var ute i en och en halv ungefär
  • TCE
    TCE reagerade på Hoztic inlägg i tråden: Polsk MC-demontering med Haha Haha.
    Köp inte däck därifrån...
Back
Top