Coola Ola
Progressiv klassicist
Äntligen baxat ihop hojen efter några mindre modifikationer och ett par mek-tabbar (tack högre makt för eBay).
Lördag eftermiddag såg den ut så här:

Och lördag kl 23:45 var den i ett stycke. Dessutom nya däck och kraschpuckarna monterade inför Broms och KurvKurs med SMC på Ring Knutstorp nästa söndag.
Lördag eftermiddag såg den ut så här:

Och lördag kl 23:45 var den i ett stycke. Dessutom nya däck och kraschpuckarna monterade inför Broms och KurvKurs med SMC på Ring Knutstorp nästa söndag.







