Blev inget köp, lite för mycket halvseriöst hemmamekande på den. Så det kändes inte rätt helt enkelt.
Så man ska satsa på en -05:a istället?
Får nog var kall och vänta lite, dåligt med 525 EXC till salu nu med motardkit.
Ska åka och kika på en 525:a imorgon eftermiddag.
Är det nått speciellt man ska kika efter på dom?
Kommer köra mest gata i början iaf på nästa år, inte blir dom väl för klena om man har drevat så den toppar ca 160-170?
Blir en del bankörning är det tänkt, lite grusbus och nån enstaka tur i...
Vad kostar en 100 timmars service på en KTM525 ungefär och vad ska bytas?
Vad är en -04 värd, helt standard med motard-kit och offroadfälgar?
Däcken till båda uppsättningarna är i bra skick.
Har blivit erbjuden en sån som inbyte på bilen som gått ca 60 timmar, tänkte köra gata, grusväg och lite...
Jag är inte alls kunnig på Husa. Jag tänkte mer på att trimmningsgraden är ganska hög på dom och därför större risk för ras?
Har hört från många att dom inte är så jättetillförlitliga, stämmer det eller är det ett rykte från gamla dar som lever kvar?
Hondan är ju mer eller mindre skottsäker. KTM...
Nu ska polaren köpa hoj. Körningen blir mestadels asfalt och grusbus. Sen någon sväng i skogen, inga seriösa endukörningar men ändå lite skogskörning.
Han funderar mellan 3 modeller. Jag säger XR650R, men han lyssnar inte på mig, jag är partisk tycker han :)
Honda XR650R
KTM 660SMC
Husaberg...
Byter man framskärm, framlyse och avgas samt rensar upp baken lite så kan den nog bli rätt frän.
Fast man undrar ju hur mycket lsd designern har tagit när han ritade den. :rolleyes:
Fronten påminner mig bara om spelet Spy vs Spy till gamla Nintendo 8-bitars.
Nån som har beställt från Macmoto nån gång?
Så det inte tar flera månader att få sakerna eller ännu värre, blir blåst.
http://www.macmoto.com/xr650tank.php
Blev nämligen rätt kär i detta kit.
Tycker du att 640:in var ett sömnpiller så ska du nog kolla på en Husaberg 650 eller en Aprilia 550. För det är ingen jätteskillnad på 640 & 660 tycker jag.