Recent content by sniperjohan

  1. Stoppad av snuten

    Om det nu är så som ni tror och som jag hoppas att jag klarade med så är det nästan så jag funderar på å snart ställa av känns som jag inte klarar mej en gång till sån tur har jag inte. Jobbigt wheelie82 klarar mej visserligen utan körkort men hade inte varit kul har bara haft mckortet i 3...
  2. Stoppad av snuten

    Tror man kan få böter ändå men då går det via tinget, men är inte säker men dom sa inget om hur fort jag hade kört så jag hoppas att jag klarar mej, dom frågade bara om jag hade bråttom:)
  3. Stoppad av snuten

    Tjena var ute å rastade hojen igårkväll missade att jag hade en polisbil bakom mej när jag drog upp en bra bit över 200 km/h, kommer in tíll en stad och är tvungen å stanna p.g.a vägarbete och då kommer snuten ikapp mej (visste som sagt inte ens att dom var bakom mej). Dom går ut kollar mitt...
Back
Top