sniperjohan
Ny medlem
Tjena var ute å rastade hojen igårkväll missade att jag hade en polisbil bakom mej när jag drog upp en bra bit över 200 km/h, kommer in tíll en stad och är tvungen å stanna p.g.a vägarbete och då kommer snuten ikapp mej (visste som sagt inte ens att dom var bakom mej). Dom går ut kollar mitt körkort påpekar att jag har olaglig skylt (miniskylt) men sen säger dom att dom redan är på utryckning å att jag kommer få eftergift då jag frågar vad det är men dom svarar aldrig, frågade även om jag kommer få böter eller bli av med kortet då svarar den manliga polisen att dom inte hinner eftersom dom redan var på utryckning. Det enda han bad mej om var att jag skulle vara lite lugnare när jag är ute å festar på helgerna. Kan det vara så att med eftergift menade han att jag klarar mej undan denna gången eller vad tror ni?

