Tjena var ute å rastade hojen igårkväll missade att jag hade en polisbil bakom mej när jag drog upp en bra bit över 200 km/h, kommer in tíll en stad och är tvungen å stanna p.g.a vägarbete och då kommer snuten ikapp mej (visste som sagt inte ens att dom var bakom mej). Dom går ut kollar mitt...