Jag tar av och på mig hjälmen med remmen kvar i D-ringarna.
Provade för skojs skull en gång och insåg hur sjukt smidigt och snabbt det gick att både ta av sig hjälmen och få på den igen.
Numera svär jag till varje gång jag råkar lossa remmen helt. :(
<Semesterfyllespekulerar>
Är det möjligt att veven flexade i Powerstroke/BDC och således nöp ihop vevskinkorna så pass mycket att balansaxeln inte fick plats mellan?
Skulle kunna förklara varför det funkade bra utan last men inte med.
</Semesterfyllespekulerar>
Jag trivs väldigt bra på min Dragster, lätt, smidig och tillräckligt med krut.
Enda problemet jag har är att den är lite väl stum i dämparna, dåliga vägar kan fort bli en pina.
Nu har jag dålig koll på trikes, men framgaffel som framgaffel tänker jag.
Jag tycker det låter som geometrin på din är galen då du säger den vobblar och liknar den med en kundvagn.
Model: Suzuki GSX-R750W 1992
Fyll på tråden med info då det skruvats och servats så vi kan hålla lite koll när det börjar bli dags för mer service.
Finns det videoklipp på slynan in action så lägg gärna till dom också! :tuttar
Har en AGV k5 som jag tog bort solskyddet på för några dagar sen. Kanske funkar lika?
Stog lite vagt i manualen hur man gör.
Ta en sida åt gången
Tryck på solskyddet vid fästet in mot centrum på hjälmen
Pillra på den lilla röda spaken i nederkanten av fästet.
Profit
Just nu är det lite skakigt med ekonomin i MV, fabriken går tydligen på sparlåga medans Giovanni jagar investeringskapital.
Tror det är ganska lugnt här i Sverige i.o.m. KGK.
Jag brukar bara dra kortet och se glad ut.
Om du kan göra det billigare, starta en verkstad och konkurrera ut dom.
Märkesverkstad och orginaldelar kostar.