Jag har en sån där till min RR och tycker den fungerar perfekt. Inte så stor som sagt men man får plats med plånbok, nycklar, vattenflaska och lite småplock
Min 2010a hade gått nästan 2900 mil utan problem med växellåda. Heller aldrig hört/läst att det är vanligt problem.
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
En sån här ska du ha: http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Verkstadsutrustning/Adapter-framhjulsdemontering-2000021510/
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Nu kör ju jag RR men jag måste fråga här ändå. Var har du fått siffran 9k ifrån?
Själva motorservicen (olja + ventiljustering) ink arbete går på ca 3500. Sen på RRen så är det byte av gaffelolja och tändstift vid 3000 mil så allt som allt kanske du landar på 6000 nånstans. Eller är det något...
Nu var det ju faktiskt bara två incidenter med school under lördagen och att Sport har incidenter ligger lite i sakens natur. Om du känner att allt är under kontroll så går det för långsamt och allt det...
Nu gäller det att ladda under vintern för nästa säsong!
Med största sannolikhet är det inte något lager utan bromsskivorna. Luta upp cykeln så framhjulet är fritt och rucka det fram och tillbaka så märker du :)
Borde ju vara det danska bolagets problem om de inte har en ansvarsförsäkring som täcker skador på tredje man. GR borde ju gå lös på bolaget direkt så får de lösa det med egen kassa, lån eller via sitt försäkringsbolag.
http://www.motorcyclenews.com/news/2015/august/bmw-developing-carbon-fibre-frames/
BMW jobbar på ramar i kolfiber, det vore ju något för nästa S1000RR :D