Cyklarna är så olika ich byggda helt åt var sitt håll, syns ganska lätt när man ser när dem köra dem,
Yamahan går som på räls inga sladdar när dem bromsar te,x som en 125 räser
medans hondan körs lite som en superbike eller som dem i moto2 sladdar hej vilt lägre kurvhastighet för att sen...