Hahahaha, då börjar jag förstå vad vi pratar om.
Jag trodde att det var för smalt vid axeln också......
Ja ja man lär sig något nytt varje dag.
Men som sagt, tack för svaren.
/Jocke
Okej, om jag uppfattar dig rätt så är troligen svingen för smal vid fästet för axeln.
Jag har förövrigt mätt avståndet i svingen och konstaterat att ett 160 däck skulle precis kunna passa (klämmas in).
Jag tackar för infon det låter som om jag får leta efter nya fälgar.
Vilken tum skall...
Fälgarna........
Fälgarna finns ute i landet så det är svårt att testa. Ett alternativ kanske är att leta upp en zx6r och mäta m.m. men det skulle vara kul om någon vet mera....
Hej jag kör offroad med dubb (lite läbbigt) men vill sätta på landsvägsdäck till våren. Jag har fått tag i ZX6R fälgar (inte köpta ännu men hyfsat billiga). Är det någon som kan råda mig, funkar det ??
Jag har en Kawa klr 650.......