Om man vill ta in en hoj från ett eu land är de då nåt som kan sätta stopp för reggning även om hojjen är registrerad i de landet? Gäller en nsr 250 från england i detta fall.Jag vet om lysen mm men om de är nåt annat?
Äntligen nåt vist utan varvtider och ev serie ställningar,har svängt över kraftigt mot en trajja efter vart helt besluten på en r6.Har kännt klämmt och fluktat på båda att tag nu,och ang uppkörning så är jag 30 med körkort vid 18 år så några mil i ryggen har jag :tungan
Hojjen kommer 99% användas på gata och därför är jag inte intresserad av div varvtider...tävlingar mm.Första hojjen på länge och undrar därför vilken som passar bäst på gatan,vardagligt bruk,bus,nån på bönpallen mm.Just nu känns de som jag sitter bättre på trajjan och läser man tester mm så...
Har inte provkört någon av dom än,dock satt jag bättre på 675 an då den är lite smalare och jag är kort i rocken.utseende mässigt är de ganska jämt i mina ögon och prismässigt med.Blir jäkligt svårt att välja känner jag/Fredrik
Står och väger mellan de två cyklarna just nu och har svårt att bestämma mig.Gäller 06-07 mod av båda.... kom gärna med erfarenheter tankar mm både för och nackdelar av båda cyklarna./Fredrik
Helt rätt,men ja har ju import deal på en exakt lika dan på ca hälften av vad pacific vill ha,sen till kommer ju iof avgifter reggning mm.Men 70k? Sen skrivs ju värdet ner vid en import med.
precis,ja ska ha MC28 :tummenupp
Nää ja är inne på ditt spår där med,men hur får man reda på de på ett smidigt sätt??Vill ju inte köpa en hoj som inte går o regga.
Har försökt hitta vilka årsmod som togs in i sverige av nsr 250.Är på gång o ta in en från 94 och uppåt men jag är inte säker på om denna kan reggas i swe?nån som har info&kunskap om detta?