cosworthcrew
Ny medlem
Har försökt hitta vilka årsmod som togs in i sverige av nsr 250.Är på gång o ta in en från 94 och uppåt men jag är inte säker på om denna kan reggas i swe?nån som har info&kunskap om detta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
cosworthcrew skrev:Har försökt hitta vilka årsmod som togs in i sverige av nsr 250.Är på gång o ta in en från 94 och uppåt men jag är inte säker på om denna kan reggas i swe?nån som har info&kunskap om detta?
cosworthcrew skrev:Joo ja ska göra de,men måste man inte ha papper från genralagenten med avgas prylar mm?
precis,ja ska ha MC28cosworthcrew skrev:Joo ja ska göra de,men måste man inte ha papper från genralagenten med avgas prylar mm?
Nää ja är inne på ditt spår där med,men hur får man reda på de på ett smidigt sätt??Vill ju inte köpa en hoj som inte går o regga.Blondie skrev:Inte om någon reggat ett ex innan (TROR JAG)
Det finns både och,är de skillnad på reggning?KRICKE.O skrev:Ärlite nyfiken , kommer han från England eller Japan ?
Bortsett från att England ligger inom EU och att alla papper på motorcykeln från Japan står på japanska och är oläsliga för snubbarna på besiktningen, nej.cosworthcrew skrev:Det finns både och,är de skillnad på reggning?
lorkan skrev:Kan ingen lägga upp en ball bild på en NSR 250 också så man har en hum om hur de ser ut ?![]()
Den där siten borde fanimej porrfiltret blockeraBodoe skrev:
Vissa bilder är lite kassa, men som tur är saknas ingen text (tror jag)KRICKE.O skrev:Hej, det är nog det från Bike. Ska ner i källar`n nu direkt & kolla.Men ett test mellan mc28 / vj23 skulle jag uppskatta MYCKET. Jag menar , jag tycker Hondan ÄR måttstocken men Vj23 är ju förbaskat lockande. Fan man är fast i detta tvåtaktsträsk. Behöver mer pengar.![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|