Pacific motorcycles??

cosworthcrew skrev:
Kan ju berätta att ja fått tag i dom nu men de är inte riktigt rimliga med priserna. 70000:- för en nsr 250? njaaaaaaa.

Mmm, 70k är mycket! Men det är ingen vanl NSR 250 det är en SP. Detta är ju speical varianten med allt magnesium titan torrkoppling mm. Visst för en vanl svenne som bara vill ha en cool rejs aktig hoj så är en SP helt fel! Men för en entusiast kan det vara helt rätt. En sak som de på Pacific inte har fattat är dock att dessa hojar inte har nått dessa värden i detta landet (ännu kanske man skulle säga). Men jag tror att de kommer att bli poppis längre framm. Men så som det serut nu kommer de nog att ha hoj ett bra tag till.

bebbe skrev:
Mmm, 70k är mycket! Men det är ingen vanl NSR 250 det är en SP. Detta är ju speical varianten med allt magnesium titan torrkoppling mm. Visst för en vanl svenne som bara vill ha en cool rejs aktig hoj så är en SP helt fel! Men för en entusiast kan det vara helt rätt. En sak som de på Pacific inte har fattat är dock att dessa hojar inte har nått dessa värden i detta landet (ännu kanske man skulle säga). Men jag tror att de kommer att bli poppis längre framm. Men så som det serut nu kommer de nog att ha hoj ett bra tag till.
Helt rätt,men ja har ju import deal på en exakt lika dan på ca hälften av vad pacific vill ha,sen till kommer ju iof avgifter reggning mm.Men 70k? Sen skrivs ju värdet ner vid en import med.

Japp, som sagt. De är allt lite före sin tid. De priserna som de vill ha kommer hojen inte att prestera ännu på några år.

Sedan är ju frågan om just den kommer att prestera så högt pris över huvud taget? Miltalet är ju nästan på 1000 mil och man kan tom på bilderna se vissa skavanker. Hade hojen varit en 200 milare i min condition hade jag kunnat vara bered att betala när 100 papp för en likadan. Det är ju det som avgör med en sådan här hoj, skicket är a och o!!

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul