Hej
Vad kan det var som är fel här.
Har en tomgång på mellan 2-3000var när hojen är varm, kan inte använda choken då dör hojen ,
går heller ej att sänka tomgången via den stora tomgångsskruven under förgasarna blir ingen skillnad på fullt utskruvad eller fullt inskruvad blir ingen skillnad på...
Nix det går ej sitter 2st skruvar i bakändan men det är bara till insatsen. Man måste få av kransen runt glaset för att kunna få ut insatsen. Men hur blir inte hjälpt av internet ett dugg
Hej
Någon som vet hur man får av glaset på hastighetsmätaren så man kommer åt mätaretavlan?
1st skruv har släppt och hoppar rundor innanför glaset. Har provat att vrida kransen runt glaset och bända utan framgång ej med våld då man inte vill sabba nåt.
Mc ifråga är en Honda cb 900f "Boldor"...
ja när jag mekar måste man göra det tyvärrm Har precis bytat ventilkåpspackningen och då är det så smart att man måste ställa om ventilerna. Var på firma skulle kosta ca 3000 kr att byta packning och ställa ventiler, då får man försöka själv då mc inte av något större värde att lägga så mycket...
Haha
Jag tänkte sätta på framruta men har ångrat mig, då jag tror att den kommer att börja backa om man kör i motvind.
Men tycker att varvet är väldigt mycket, kan ju aldrig tänka mig att när mc var ny att den varvat så mycket från fabrik.
Skulle jag köpa en ny hoj på den tiden så inte hade jag...
Hej
Har en Honda cb650sc-1982 som jag kör med till jobbet, problemet är att där är ett jäkla varv i maskinen och skulle vilja sänka varvet på maskinen då jag kör mest motorväg. Sitter 16kugg fram och 38kugg bak. Har hittat på S-racing 17-39 drev kommer detta göra mycket skillnad? Kollade lite på...