okej men läste runt lite och på min modell satte dom halmåne formade ``brickor`` ska riva av och kolla till helgen men om det sitter såna så vill jag veta om det bara e att slipa ner som så dom blir runda lr om jag ska leta efter orginalen som sitter på tex svensk sålda hojjar
strypt importerad gsxr 750 99a
enligt reg beviset har min gsxr 750 99a bara 72 kw eftersom den e import från tyskland men borde igentligen ha närmare 100kw. hur e den strypt och hur får jag full effekt
hej detta har säkert diskuterats innan men jag skulle vilja ha svar på en fråga. enligt regbeviset har min gsx-r 750 -99 som e import från tyskland 72 kw men borde ha närmare 100 kw orginal. vad har min hojj för strypning och hur får jag bort den? mvh Jocke
det kostar ändå en del att bygga om till fighter om du inte vill att den ska se krashad ut. tänkte köra upp med min gixxer men d va ingen bra ide ska du övningsköra på en hojj så köp en som e lik körskolans hojj tex cb 750 z750 lr likn å lär dej hantera den då sparar du mkt pengar på att slippa...
körde upp idag med diskmedel på visiret =) det spöregna i göteborg när jag körde i rusningstrafik å det gick bra! har körkort nu efter många års väntan. lycka till imon!
tja funderar på att bygga fighter av en gsxr 750 behöver jag byta ut vajrar å bromsslangen till längre om jag sätter på gaffelkrona med cross styre lr räcker dom upp? tacksam för svar eftersom jag inte har nån hojj hos mej just nu att kolla på
nä den ryker inte vid start bara om man gasar på. kollade efter nu för en stund sen och röken e svart inte blå. hojjen har rullat väldigt lite det senaste året kan det ha med det å göra att den måste sotas ur lr nåt sånt lr e svart rök tecken på dålig förbränning kanske? kan det ha med...