Recent content by alex.johansson

  1. Husqvarna Vitpilen 401 Aero - tråden

    Nej jag tyckte det va billigt! Vart finner man mer info om hur man köper/beställer? Skickat från min F5121 via Tapatalk
  2. Husqvarna Vitpilen 401 Aero - tråden

    Ska dom hamna på mellan 60-80tusen!? Skickat från min F5121 via Tapatalk
  3. Idag är jag förbannad därför att...

    Nu körde jag 911 denna gång, hade jag haft hoj hade jag knappast hunnit med.. Sen körde jag för fort och det är såklart oförsvarbart, men det gjorde jag konstant i 40mil ungefär och kom många gånger ikapp bilar utan att det blev otrevligt, för dom såg jag i god tid.. Skickat från min F5121...
  4. Idag är jag förbannad därför att...

    Det där med lamporna är ett helvete! I sommras höll jag på att gå in i baken på en som inte slagit på ljusen i sin jävla symaskinsbil, säkert för att spara ström! Jag kanske ev. Körde lite för fort och hade inte haft en chans att stanna men det va fritt i mötande fil så jag kunde gå ut o köra...
  5. Amatörbygge med 700 cc Arctic cat TVÅtakts twin

    Hur går det här då? :) väntar med spänning på uppdateringar! Skickat från min F5121 via Tapatalk
  6. Ännu en Cafe Racer - Honda CB400N

    Dom där går o få fräna:) Här är min gamla.. https://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=277785 Skickat från min F5121 via Tapatalk
  7. Cb400n "den fula ankungen"

    Tackar! Den har dock lämnat min ägo. Skickat från min F5121 via Tapatalk
  8. Köp av klocka/armbandsur

    Farfarsklocka. Har skickat två vintageklockor dit för renovering med gott resultat.. Skickat från min F5121 via Tapatalk
  9. Cb400n "den fula ankungen"

    Stämmer bra! Alu plåtarna är tillklippta hemma:) Skickat från min F5121 via Tapatalk
  10. Cb400n "den fula ankungen"

    Nee 110 bak 100 fram om jag inte missminner mig. Skickat från min D6603 via Tapatalk
  11. Amatörbygge med 700 cc Arctic cat TVÅtakts twin

    Gissar att du har dom färgerna du nämnde och inte känner flr att köpa mer lack? Känner igen det där;) har en halvliter Volvo saffran om du skulle känna för det, kan byta mot annan kulör;) Skickat från min D6603 via Tapatalk
  12. Amatörbygge med 700 cc Arctic cat TVÅtakts twin

    Fast å andra sidan, dom som tror det är en ducati är väl inte precis dom man bryr sig om vad dom tycker:p sen beror det väl lite på vilken röd du har.. Samma sak med orange egentligen, finns ju gott om orangea nyanser som inte skriker ktm. Skickat från min D6603 via Tapatalk
  13. Triumph Thruxton-tråden

    Fortsätter pundet gå ner blir jag nog fan tvungen att ta en tur över pölen och klpa mig en thruxton r.. Går det ner under 10kr är den nästan 30tusen billigare... Skickat från min D6603 via Tapatalk
  14. Köpråd Harley?

    Nej fan paralelltwin! Läste inte ordentligt första gången.. Skickat från min D6603 via Tapatalk
  15. Köpråd Harley?

    Låter som en victory? Skickat från min D6603 via Tapatalk
Back
Top