Nu körde jag 911 denna gång, hade jag haft hoj hade jag knappast hunnit med..
Sen körde jag för fort och det är såklart oförsvarbart, men det gjorde jag konstant i 40mil ungefär och kom många gånger ikapp bilar utan att det blev otrevligt, för dom såg jag i god tid..
Skickat från min F5121...
Det där med lamporna är ett helvete! I sommras höll jag på att gå in i baken på en som inte slagit på ljusen i sin jävla symaskinsbil, säkert för att spara ström!
Jag kanske ev. Körde lite för fort och hade inte haft en chans att stanna men det va fritt i mötande fil så jag kunde gå ut o köra...
Gissar att du har dom färgerna du nämnde och inte känner flr att köpa mer lack? Känner igen det där;) har en halvliter Volvo saffran om du skulle känna för det, kan byta mot annan kulör;)
Skickat från min D6603 via Tapatalk
Fast å andra sidan, dom som tror det är en ducati är väl inte precis dom man bryr sig om vad dom tycker:p sen beror det väl lite på vilken röd du har.. Samma sak med orange egentligen, finns ju gott om orangea nyanser som inte skriker ktm.
Skickat från min D6603 via Tapatalk
Fortsätter pundet gå ner blir jag nog fan tvungen att ta en tur över pölen och klpa mig en thruxton r.. Går det ner under 10kr är den nästan 30tusen billigare...
Skickat från min D6603 via Tapatalk