Kratoz
Gudomlig sporthojare
Men är V kända för att vika ner sig? HELL YEAH!Det gör både S och C. Kruxet är kanske att det är en Kurdiska som är chef på V.
Och är just kurderna kända för att vika ner sig ????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men är V kända för att vika ner sig? HELL YEAH!Det gör både S och C. Kruxet är kanske att det är en Kurdiska som är chef på V.
Och är just kurderna kända för att vika ner sig ????
Riksmötets öppnande är en ceremoniell tradition och förväntansnivån ‘är att man deltar, speciellt om man är i ledande position.Det där är trams från din sida. Ingen av de övriga på vänstersidan har ställt upp så mycket som hon gjort när olika media frågat. Fika och applådera åt kungahelvetet är knappast viktigt.

Kungen är en del av en förlegad tradition och borde avsättas och resten av parasiterna gå till Arbetsförmedlingen.Riksmötets öppnande är en ceremoniell tradition och förväntansnivån ‘är att man deltar, speciellt om man är i ledande position.
Ser inte bra ut. Och vår Konung liksom andra människor bör man visa respekt för och därför uttrycka sig utan tillmälen.
Vårt möjligen bästa varumärke internationellt och mestadels hemma.Kungen är en del av en förlegad tradition och borde avsättas och resten av parasiterna gå till Arbetsförmedlingen.
Ja, jag jobbar åtminstone och betalar för att han ska sitta och pladdra.Vårt möjligen bästa varumärke internationellt och mestadels hemma.
Du kan vara förlegad tradition.
Jag vet inte exakt vem hon är men har ändå två frågor:Jag håller inte med Ida Gabrielsson om speciellt mycket politiskt, men på hennes sida (?) av politiken tycker jag att hon har framstått som den enda vuxna i rummet. Att hon valde att inte vara med på ceremonierna igår möttes av kommentarer om att hon borde gå ner i vikt.
Sånt är så jäkla lågt att jag blir irriterad på det.
Jag vågar påstå att kungen betalar sig flera gånger om och förmodligen betalar han mer för dig än tvärtom.Ja, jag jobbar åtminstone och betalar för att han ska sitta och pladdra.
Det hade han tydligen råd med !View attachment 533505
![]()
Man spottade på Jomshof – döms
En 45-årig man döms för att ha spottat på Richard Jomshof i samband med en konsert. Motivet var att han ogillar SD-toppens politiska uppfattningar. Straffet blir dagsböter på nästan 25 000 kronor.www.expressen.se
C är ett marknadsliberalt borgerligt parti och har mycket mer gemensamt politiskt med blågula än med övriga rödgröna, så ur den synvinkeln är det mer troligt att de går med i blågula gänget ifall de måste välja. Visst, de förlorar Birgitta Ohlsson, men är det en så stor förlust? Tidö har ju dessutom visat att det går att regera med SD utan att det blir kristallnätter, och jag tror inte det blir några om de sitter i regering heller. Lika lite tror jag Sverige förvandlas till en kommunistdiktatur ifall V får sitta med i regering.Fast att C då skulle vika ner sig och släppa fram en regering innehållande SD ser jag som väldigt osannolikt, då tror jag att de hellre skulle välja att stötta en rödgrön regering med V. Måste de välja mellan två onda ting så tar de nog hellre V än SD i dagsläget helt enkelt, men det är ju bara vad jag tror.
Men visst, man kan ju också hoppas på att det går till omval och att detta straffar rätt partier. Man vet ju dock inte att det blir så, C och V kanske krymper men de som vill ha en vänsterregering lär ju inte lägga sin röst på Tidö bara för att deras eget regeringsunderlag är bevisat ohållbart. Ett omval kanske resulterar i att S+MP blir ännu större och att fel sida får fortsatt majoritet ändå.
Men visst, jag håller absolut med om att S borde ha haft ett hållbart regeringsunderlag att gå till val på istället för att bara "hoppas att det löser sig efter valet". Men om detta hade påverkat folks inställning till S så som det borde så hade vi redan sett det i valresultatet, ändå står vi här...
Tidös högsta prio just nu borde vara att få bilda regering med alla tillgängliga medel, innan de rödgröna lyckas skrapa ihop sitt undermåliga underlag. Ett omval kan absolut lösa problemet, men om Kristersson får nästa sonderingsuppdrag så tror jag ju att han har en ganska bra chans att kunna få ihop en majoritet om bara SD kan göra avkall på sitt ego för denna gång. Men om SD nu också sätter sig på tvären och inte vill samarbeta utan står fast vid sina krav på ministerposter, då tror jag att det kan drabba Tidö negativt vid omval. Då är det plötsligt inte bara vänstern som är tjuriga och motströms, så det om något ger väl SD ett slags guldläge i att de kan visa att man kan vara den vuxna i rummet och få till en kompromiss med C. Förslagsvis att om C backar tidö så avstår SD ministerposter I utbyte mot att få igenom vissa sakpolitiska frågor.
Jag såg kommentarer på X som hon bemödade sig med att besvara, men jag minns inte vem det var. Hon har väl ett BMI över snittet bland partitopparna, typ som Åkesson eller drygt det.Jag vet inte exakt vem hon är men har ändå två frågor:
A) vem tyckte hon skulle gå ner i vikt, var det någon av vikt (!)?
B) borde hon gå ner i vikt?
Ja men vad någon skriver där är väl inte så jätterelevant kanske.Jag såg kommentarer på X som hon bemödade sig med att besvara, men jag minns inte vem det var. Hon har väl ett BMI över snittet bland partitopparna, typ som Åkesson eller drygt det.
För den som får det i ansiktet kan det vara nog så jobbigt och knappast något som man ska behöva lyssna på.Ja men vad någon skriver där är väl inte så jätterelevant kanske.
Jag har mer ont av de som häckar på elefantkyrkogården, politikerpensioner etc. Inte minst när de skaffar sig ”Torp”.Ja, jag jobbar åtminstone och betalar för att han ska sitta och pladdra.
I min hemkommun lyckades C svälja stoltheten!! Så nu är det M,L,C och KD som styr med stöd av SD. Bye, bye säger vi till sossarna!C är ett marknadsliberalt borgerligt parti och har mycket mer gemensamt politiskt med blågula än med övriga rödgröna, så ur den synvinkeln är det mer troligt att de går med i blågula gänget ifall de måste välja. Visst, de förlorar Birgitta Ohlsson, men är det en så stor förlust? Tidö har ju dessutom visat att det går att regera med SD utan att det blir kristallnätter, och jag tror inte det blir några om de sitter i regering heller. Lika lite tror jag Sverige förvandlas till en kommunistdiktatur ifall V får sitta med i regering.
Så vad tjurar C egentligen över?
Vid ett eventuellt omval tror jag C straffas för sin tjurighet. Jag tror S straffas för att de trodde de allt skulle lösa sej bara deras "block" blev större. Jag tror V kommer straffas för skandalerna kring klanröstning, men inte för att de stod på sej gentemot S och C. Tidögänget behöver bara luta sej tillbaka och vänta på omvalet som de kommer vinna.
Förresten så har ju S redan blivit straffade till viss del. Deras sämsta val på 100 år. Det kostar att vara otydlig.
Region Skåne - även där kan de sammarbeta!I min hemkommun lyckades C svälja stoltheten!! Så nu är det M,L,C och KD som styr med stöd av SD. Bye, bye säger vi till sossarna!
Och du och jag bidrar båda till de 348 parasiterna som inte vill jobba med att få ihop en ny regering. Av rädsla för det ska bli Nej från 175 !Ja, jag jobbar åtminstone och betalar för att han ska sitta och pladdra.

Ja, det är de. Egentligen. Men det var innan man valde att vända kappan efter vinden och bli ett stödparti åt sossarna, och det alldeles utan några uppätna skor dessutom. Är de beredda att pudla nu tror du? Jag är skeptisk, och ännu mer skeptisk till att de skulle godta SD-ministrar i dagsläget. Ska det bli något så tror jag att det får bli någon slags kompromiss, att C stöttar Tidö så länge SD hålls utanför regeringen och i gengäld kan SD få igenom vissa särskilt viktiga sakpolitiska krav eller något liknande.C är ett marknadsliberalt borgerligt parti och har mycket mer gemensamt politiskt med blågula än med övriga rödgröna, så ur den synvinkeln är det mer troligt att de går med i blågula gänget ifall de måste välja. Visst, de förlorar Birgitta Ohlsson, men är det en så stor förlust? Tidö har ju dessutom visat att det går att regera med SD utan att det blir kristallnätter, och jag tror inte det blir några om de sitter i regering heller. Lika lite tror jag Sverige förvandlas till en kommunistdiktatur ifall V får sitta med i regering.
Så vad tjurar C egentligen över?
Vid ett eventuellt omval tror jag C straffas för sin tjurighet. Jag tror S straffas för att de trodde de allt skulle lösa sej bara deras "block" blev större. Jag tror V kommer straffas för skandalerna kring klanröstning, men inte för att de stod på sej gentemot S och C. Tidögänget behöver bara luta sej tillbaka och vänta på omvalet som de kommer vinna.
Förresten så har ju S redan blivit straffade till viss del. Deras sämsta val på 100 år. Det kostar att vara otydlig.
Ja det är klart det är tråkigt men kanske inte värre än att du nyss skrev att Jimmy Åkesson är lite tjock, vilket han förvisso också är.För den som får det i ansiktet kan det vara nog så jobbigt och knappast något som man ska behöva lyssna på.
|
|
Seriösa mc-kläder till bra pris
Raven Moravia TX Air+: Seri... |
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |