Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har jobbat som rörmokare i många år. Så har varit i väldigt mycket olika typer av hem och jobbat. Har sett mycket uppfinningar och lösningar som skulle gjort Åsa-nisse imponerad.Vad umgås du med för folk....?
Har aldrig sett den setupen.
Solskenshistorier är väl ok, I guess…Förvisso inte idag men i helgen.
Köpte en bil igen. Vintern kommer med stormsteg. Blev en BMW 125i M Sport. Härlig bil, gillar den verkligen. Provkörde en race kittad BMW 135 m sport först och den var ju jätterolig att köra, men dyr om nått går sönder då allt var special, och lite svår att köra "normalt" med i stadstrafik. Den var som en sporthoj typ, och som en dyr leksak, jag var vuxen nog att välja en annan bil som är lite mer bruksbil, fast ändå kul, och fantastisk komfort dessutom. Väldigt mycket körglädje trots den har fyra hjul. Log mycket på hemresan.
Sen var jag på dejt, som också fick mig att le. Han är ingen hojpilot (än!) men det kändes ändå som en match. Gemensamt motor intresse är en förutsättning för Rockis, inga "sitta i soffan o se fotboll" eller "golfspelande" män göra sig besvär, jag har fördomar! Mustang är en favorit, och det är viktigt vilken bil en man har, thats a fact!
Sen vilken härlig hojtur det blev, sensommar/höst i fantastisk natur och perfekt väder, blev väl kanske 12 mil. Log mycket![]()
Släng ner några historiska föremål i gropen och ring en arkeolog.
Släng ner några historiska föremål i gropen och ring en arkeolog.![]()
Fitt Mästerskap4000... plättlätt, vad är FM för något?

Finskt mästerskap. Tanten på bilden är finnsärring.4000... plättlätt, vad är FM för något?
Glömde "ness" efter fit....Frågan kvarstår.
SM Suomen mestaruus4000... plättlätt, vad är FM för något?
Kommer ihåg när vi var och köpte min moped. Hade jobbat och sparat flera år så kunde åka och köpa en DT som var något år gammal.Det är något speciellt med första egna fordonet och blev lite nostalgisk.![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |