Tråden för stötande skämt

Viss risk för svartsjuka från Lars Ohly?

Revs inte det mesta av muren bortsett från några symboliska bitar, hur påverkar det hennes äktenskap?

Hur fungerar samtyckeslagen när inblandad part är en byggnad?

Så många frågor...

Jag har för mig att hon gifte om sig när muren revs... Annars har jag en bit kvar

Jag har för mig att hon gifte om sig när muren revs... Annars har jag en bit kvar
Hon var med i en dokumentär om folk som tycker om sina prylar lite väl mycket. Hon är inte ensam kvinna om att ha "gift" sig med Muren. Sedan finns parisertornet med. Och lite andra diverse prylar. Just parisertornet verkar vara en favorit att använda som gnuggverktyg.

Faktiskt inte i Sverige utan i Finland.

Serieurinerare portades från Ode – anser sig ha diskriminerats​

Under sommaren urinerade en person upprepade gånger i biblioteket Ode så möbler skadats. När personen portades – valde hen ta ärendet vidare till nästa instans.
I juni stängdes en person av från biblioteket Ode efter att upprepade gånger, under flera veckor, ha urinerat i lokalerna. Personen har skadat bibliotekets möbler med sitt beteende och har också orsakat lukt i biblioteket.
Personens urinering är väldokumenterad. Både chefer, väktare och övriga arbetande i biblioteket har ertappat personen under dåden som pågått under flera veckor.
Den 9 juni varnades serieurineraren att hen tillfälligt skulle portförbjudas från biblioteket om beteendet fortsatte.
Dagen därpå återvände personen till Odes barnavdelning och upprepade beteendet. Som en följd bestämde bibliotekets chef att personen är portad från biblioteket i en månad.
Men redan samma dag som bibliotekschefen fattade beslutet begärde serieurineraren att beslutet omprövas.
Personen ansåg att hen korrigerat sitt beteende och inte skadat bibliotekets egendom eller stört andra besökare efter att hen portades. Personen anser också att beslutet är ogrundat och diskriminerande.
Helsingfors kultur- och fritidsnämnd tar ställning till serieurinerarens krav på rättelse på sitt möte måndagen den 24 augusti. Förslaget är att förkasta serieurinerarens krav. Helsingin Uutiset var först med nyheten.
slut citat
Jag misstänker HEN saknar kuk.

1787238604842.png
Mitt tips är att ta råd av Magdalena Andersson. När EUs lägsta arbetslöshet i Sverige (vallöfte) blev EUs högsta arbetslöshet så var det ju BRA.
Magdalena Anderson: "Det är ju bra fler söker sig ut på arbetsmarknaden."
Vet inte Trump har Magdalena A. säkert nåt bra svar.
Hon ansökte ju om Trumpallians för 4 år sedan !

Faktiskt inte i Sverige utan i Finland.

Serieurinerare portades från Ode – anser sig ha diskriminerats​

Under sommaren urinerade en person upprepade gånger i biblioteket Ode så möbler skadats. När personen portades – valde hen ta ärendet vidare till nästa instans.
I juni stängdes en person av från biblioteket Ode efter att upprepade gånger, under flera veckor, ha urinerat i lokalerna. Personen har skadat bibliotekets möbler med sitt beteende och har också orsakat lukt i biblioteket.
Personens urinering är väldokumenterad. Både chefer, väktare och övriga arbetande i biblioteket har ertappat personen under dåden som pågått under flera veckor.
Den 9 juni varnades serieurineraren att hen tillfälligt skulle portförbjudas från biblioteket om beteendet fortsatte.
Dagen därpå återvände personen till Odes barnavdelning och upprepade beteendet. Som en följd bestämde bibliotekets chef att personen är portad från biblioteket i en månad.
Men redan samma dag som bibliotekschefen fattade beslutet begärde serieurineraren att beslutet omprövas.
Personen ansåg att hen korrigerat sitt beteende och inte skadat bibliotekets egendom eller stört andra besökare efter att hen portades. Personen anser också att beslutet är ogrundat och diskriminerande.
Helsingfors kultur- och fritidsnämnd tar ställning till serieurinerarens krav på rättelse på sitt möte måndagen den 24 augusti. Förslaget är att förkasta serieurinerarens krav. Helsingin Uutiset var först med nyheten.
slut citat
Jag misstänker HEN saknar kuk.
Man vill ju veta hur någon kommer fram till att pinka på barnböcker o annat är en stimulerande hobby. Hur ser tankeprocessen ut för att landa i en sådan slutsats?

Man vill ju veta hur någon kommer fram till att pinka på barnböcker o annat är en stimulerande hobby. Hur ser tankeprocessen ut för att landa i en sådan slutsats?
Förslag: "Om jag kissar lite här så känns det skönt och jag kan hindra en eldsvåda."

Misstänker att de uteblivna urinskadorna beror mer på portningen än något ändrat beteende.

Misstänker att de uteblivna urinskadorna beror mer på portningen än något ändrat beteende.

Tror det är mer stört än så. Betydligt mer.
Ja och jag misstänker de försiktiga beteckningarna typ "hen" beror på att "hen" uppträder i kjol / klänning eller liknande och kanske tom är född med kuk.
Och de försiktiga beteckningarna typ "hen" för undvika stöta sig med NGO som tex RFSU.
Trist.
Tror att just nu pågår i Stockholmen rättegång mot en man anklagad för förtal, en man som varnade för pedofilen Vilma Andersson. Vilket naturligtvis är förbjudet i Sverige, varna för farliga människor.

Last edited:
Trafikverket:
1787257577709.png

Nyheter
Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...