När jag kollar Elschemat (tack för det !

) verkar det som Startreläet dras med Plus i en SvartGul från Kopplingskontakten. Från Kopplingskontakten SvartGul till Kontaktstycke sedan GulGrön till Startkontakten.
Startkontakten får Plus från en OrangeVit sladd som får Plus från Ignition control unit.
Dvs har du inte Plus i OrangeVit från Ignition control unit så går det inte starta hojen.
Har du Plus i OrangeVit så är det fel på Startkontakten, Kopplingskontakten.
Har du INTE Plus i OrangeVit med tillslagen tändning ligger Felet i Ignition control unit eller den styrning Ignition control unit har från tex Neutrallägeskontakt och MINUS i OrangeYellow från Tändningslås.
Har du inte MINUS i OrangeYellow från Tändningslåset till Ignition control unit med tillslagen tändning, ja då startar inte hojen. Och då misstänker jag tändningslåset eller sladdavbrott vid styrhuvudet.
När du slår på tändningen så blir det PLUS i orange som går från tändninslåset till säkringsboxen med säkringar 3 och 4. Mäter du på säkringarna 3 och 4 ska det vara PLUS på på säkringarna med tillslagen tändning.
Plus ja Plus det ska ju vara ca 12,7 Volt, kanske mellan 12 och 13 Volt duger mätt mot Minus på batteriet.
Eller mätt mot oxidfri metall på moton eller ramen eller oxidfri Skruv i ram eller motor.
Oxidfri ? Mät motståndet mellan skruv och Minus på på batteriet.
Motståndet ska vara mindre än 10 Ohm.
Nä nu jag göra annat.