Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du ens skämt bort den med 98? Räcker långt, men kanske inte polcirkelvinterlångt. (Jämte en shot tvåtaktsolja, givetvis. Inte den för marint bruk.)Blev en sväng med SR500an ikväll , efter att först ha plockat isär förgasaren och rensat lågfartmunstycket , nästa vinter blir det att tömma ordentligt eller tanka i alkylat
View attachment 530323
Ja den har fått 98 , hjälper tvåtaktsolja mot avlagringar ? Tycker jag har fått rengöra munstycken på dom tvåtakts snöskotrar jag har haft också när dom har stått för längeHar du ens skämt bort den med 98? Räcker långt, men kanske inte polcirkelvinterlångt. (Jämte en shot tvåtaktsolja, givetvis. Inte den för marint bruk.)
Det är ju oldschooltricket för fordon som körs sporadiskt med långa perioder av stillestånd. Skydda plåttankar mm.Ja den har fått 98 , hjälper tvåtaktsolja mot avlagringar ? Tycker jag har fått rengöra munstycken på dom tvåtakts snöskotrar jag har haft också när dom har stått för länge
Ska prova den , var då inte speciellt dyr heller.Det är ju oldschooltricket för fordon som körs sporadiskt med långa perioder av stillestånd. Skydda plåttankar mm.
Briggs&Stratton har en röd väldoftande ävja som blev mäkta populär bland de åldrande veteranmotorcyklisterna i bygden. De blev allt sämre på att kicka men hojarna blev å andra sidan mer lättstartade med denna ”konservering”. Fuel fit heter den visst numera. Köpte där de både säljer och lagar maskiner, inte bara säljer..,
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |