Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Var är du nu?
Grekland, på FourniVar är du nu?
Brottas också med körmotivationen, men så igår tog jag mig plötsligt ut och fick en kalasrunda på bortåt 50 mil, några av blekinges finest. Några ”döda” sträckor och att jag hittade blekinges mest bedrövliga och kanske enda regnområde i Torsåstrakten som enda minus. Lärde mig några nya vägar och på vissa hade jag behövt en hoj som din istf ett kvarts ton på sporttouringdäck.Jag verkar helt tappat sugen på att köra hoj. Men man kan ju titta på den. Körde iofs till Halmstad och Biltema imorse med den, men det var nog mest för att bilen är på verkstad.
View attachment 530228
Unimog med skopa!View attachment 530222View attachment 530223View attachment 530224View attachment 530225View attachment 530226 Ny toppnotering för oss: 2509meter över havet! Samt några bilder från gränspassagen mellan Italien och Österrike.
Tröst för oss andra klantskallar, (som inte vågar berätta).Körde faktiskt och kollade på en stuga till en bekant. Sen ramlade jag. Åt båda hållen som en jävla tönt. Sabbade båda original handtag.View attachment 530239View attachment 530238
Säkert AI, så är det.Ibland måste man ta tag i sig själv, dra på mc-kläderna och ge sig ut fastän det mest är lite jobbigt - och väl ute på vägen känns allting bra igen! Särskilt när man hamnar på sådana här ställen.
View attachment 530236
16 juni 2026. Eifel, Tyskland.
View attachment 530237
2 juni 2023. Hemsedal, Norge
Man ska kanske gå tillbaka till faktisk sporthoj igen. När man hänger på det här stället...Brottas också med körmotivationen, men så igår tog jag mig plötsligt ut och fick en kalasrunda på bortåt 50 mil, några av blekinges finest. Några ”döda” sträckor och att jag hittade blekinges mest bedrövliga och kanske enda regnområde i Torsåstrakten som enda minus. Lärde mig några nya vägar och på vissa hade jag behövt en hoj som din istf ett kvarts ton på sporttouringdäck.
Hojen utstrålar ett skriande behov av omvårdnad, men till det har jag inte ännu lyckats frammana någon lust.
Oops, var visst bildtråden. Vill ändå berätta.
Ett däck? Där ser ju ut att vara flera.
Hur långt har din Daytona rullat förresten?
Du trivs ju väldigt bra med den vet vi, men hur håller hojen ihop s a s?

Man tröttnar inte på att ha rätt…;-)Absolut är det AI, det begriper vem som helst.
View attachment 530260
Schwarzwald, Tyskland, 24 september 2024.
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |