Comeback
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 25 Jul 2010
- Ort
- Göteborg
- Hoj
- Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Det har du rätt i även om jag själv föredrar vägar där det inte blir så många mil i timmen.Ja, och i tyskland finns det ju vägar där man kan köra fort och addera många mil i timmen![]()
Ett enkelt sätt addera mil är annars installera en Speedohealer och ställa den lite fel. Enda gången jag haft Busan i flera minuter i området 280 till 300km/h på hastighetsmätaren var här i Majorna Göteborg när Speedohealern var nyinstallerad och jag fått Speedohealer inställningen ca 10 ggr fel.
Last edited:


