uncletom
Gudomlig sporthojare
Härligt, det är sånt jag vill leva för.
Vet inte om jag borde fråga här men någon söder om stockholm har en KTM 640 LC4, jag har kört förbi den flera gånger (i arbetet) och tittat på den. Den är så fin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Härligt, det är sånt jag vill leva för.

Vilka underbara chopprar! Jag såg tre stycken vid Shell Hallunda idag när jag rullade hem med miatan. Tror dom använder bildäck till bakhjulen .. .
Den GSX400an var riktigt clean, gillade skarpt!

Gårdagkvällen ägnades åt elektroniskt meckande, ny map till SuperSporten från XECU. Med MIVV-avgaset och mappen för fritt blås (utan dB-killer alltså) är det som en ny hoj, eller iaf som den borde varit från fabrik. Magiskt kul att köra nu! Plus såklart coolt när det står ”RACING” när man startar hojen![]()
Jag har sparat ner originalmappen, yes. Kan återställa vid behov. I övrigt får man upp till fyra mappar när man beställer från XECU. Jag valde två st för mitt MIVV Delta, med dB-killer och utan dB-killar. Man får räkna med att det tar lite tid dock och att kommunikationen med XECU kräver tålamod. Tog en månad från beställning (tre veckor från att jag fått enheten för flashning) tills jag hade fått de färdiga mapparna också. Det beror delvis på att man först laddar ner originalmapp, skickar denna till XECU och sen tar de fram de nya mapparna med originalmap som bas. Bortsett från tiden det tar så verkar detta vara en bra princip för särskilt mappen för öppet blås var som att få en ny hoj.Vilka map'ar har du tillgång till med XECU'n? Har du en map även för original avgas/insug?
Jag har sparat ner originalmappen, yes. Kan återställa vid behov. I övrigt får man upp till fyra mappar när man beställer från XECU. Jag valde två st för mitt MIVV Delta, med dB-killer och utan dB-killar. Man får räkna med att det tar lite tid dock och att kommunikationen med XECU kräver tålamod. Tog en månad från beställning (tre veckor från att jag fått enheten för flashning) tills jag hade fått de färdiga mapparna också. Det beror delvis på att man först laddar ner originalmapp, skickar denna till XECU och sen tar de fram de nya mapparna med originalmap som bas. Bortsett från tiden det tar så verkar detta vara en bra princip för särskilt mappen för öppet blås var som att få en ny hoj.
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”