Vad ser du för film eller serie just nu?

Såg Balls Up med bl.a. Marky Mark ikväll. Trots ganska låga förväntningar blev jag rätt besviken, så den behöver ni inte se. Hade jag kollat betyget på IMdB tidigare så hade jag helt säkert skippat den, men så smart var jag inte den här gången.

Var streamar man (gratis) anständiga filmer och serier nuförtiden?

Jag ser ibland klipp från saker på youtube/instagram och tänker "den där kanske jag skulle kunna se" men jag har sagt upp alla tjänster inklusive linjär-TV.

Jag ser ibland klipp från saker på youtube/instagram och tänker "den där kanske jag skulle kunna se" men jag har sagt upp alla tjänster inklusive linjär-TV.
Finns en del filmer och serier på SVT Play. Betalas av alla skattebetalare, så inga extra kostnader där.
Även TV4 har en del, men jag tror att man får stå ut med reklamavbrott om man inte betalar för att slippa dem.
Finns en del serier på PlutoTV, men vet inte om de har filmer också. Allt är gratis där, men med reklampauser.

När inget annat funkar, så vänder jag mig till Stremio körd på Linux eller Android. Använder torrents, men bara som klient och seedar inte tillbaka.

Börjat se ”Say nothing” på svtplay. Nordirland 60-70-talet. Många döda blev det. :(

Finns en del serier på den hemsidan. Gratis, behöver inte ens ett konto.

Cineasterna har också en hel del filmer att se gratis. Behövs bibliotekskonto ungefär.
Mycket ”skit” också på den sidan.

The Boroughs... Jag fastnade direkt. Gamla bekanta skådisar, men nu åldrade och en historia om - ja det visar sig.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back