Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle också vilja lägga ner statsstödet till SR/SVT och alla Politiska Partier !Mormonerna, med magiska kallingar, lyfter statliga medel från den där myndigheten. Tycker nog att IPU och pastafarianerna borde få moffa i sig av kakan med i det fallet.Men helst tycker jag att religiösa samfund borde samla in sina egna jävla pengar, inte göra det via statlig skatt.
Jag skulle vilja lägga till SR/SVT och alla Politiska Partier !
Och då tar SR/SVT och lägger ner Kunskapskanalen över radiovåg för spara pengar.SR och SVT fick ju dock rejält bantad budget nyss, och politiska partier försörjer sig väl på ohederlig lottförsäljning?
Jag var tvungen att googla, min mamma rökte inte under sina graviditeter, men i den generationen var det många som gjorde det, det var på den tiden "Doktorer" i reklamen förordade gravida kvinnor att röka ett visst märke för att minska graviditetsbesvären.
Riktiga doktorer skrev också ut Neurosedyn mot gravidillamående och som sömnhjälpmedel till gravida under samma tid, så det var inte bara rökningens skadeverkningar som var okända/nedspelade under den tiden.
Undra vad vi hittar om 20 år som vi inte har vetat om har varit skadligt?
Eller omformulera frågan lite
Undra vad vi hittar om 20 år som vi trodde var rent hälsosamt men som visar sig ha varit tvärtom skadligt?
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|