Tråden för stötande skämt

Jag tror mitt skämt alldeles nyss i matsalen var lite stötande.
Vi har en ganska känd kock på besök i matsalen den här veckan, och hans meriter rullar på en storbildsskärm vid ena väggen där.
Jag och kollegan gick ner för att köpa en glass o sitta en sväng i solskenet, varpå jag lite skämtsamt utbrast tillräckligt ljudligt: "Jaha, han kom ju bara trea i den där internationella tävlingen. Det förklarar saken"
Kunde ju ha varit bättre tajmat eftersom han satt tillsammans med kökspersonalen och fikade sådär två meter bakom oss, icke observerat av mig dock. Kollegan sa att stämningen såg ut att vara lite tryckt i det gänget. Jag fokuserade med överdrivet intresse på min glass.

Garanterat AI-skräp ! Min TRO ! :)
Tror inte jag. Dels för att om det är fejkat snarare är photoshoppat än AI men mest för att det har varit en trend ett tag att piloter "ritar" symboler i sina "spår" som syns bland annat i Flightradar, så steget till att rita snoppar är ju inte så långt även. Exempel på tidigare alster samt länk

1776948354805.png
1776948379997.png
1776948403422.png

Tror inte jag. Dels för att om det är fejkat snarare är photoshoppat än AI men mest för att det har varit en trend ett tag att piloter "ritar" symboler i sina "spår" som syns bland annat i Flightradar, så steget till att rita snoppar är ju inte så långt även. Exempel på tidigare alster samt länk

Inte nog med det, ovala banor och cirklar är väldigt vanliga att flyga, och piloter är precis lika barnsliga som andra vuxna män.

Det har flugits många ovalbanor med cirkulära väntvarv i närheten av ryssland på senaste tiden

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo