Visst är den häftig? Jag har tittat på annonsen många gånger nu och försökt komma på varför jag behöver denDet här kan vara det tuffaste jag sett på länge.
https://www.blocket.se/mobility/item/20929233?ci=2
View attachment 525808
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Visst är den häftig? Jag har tittat på annonsen många gånger nu och försökt komma på varför jag behöver denDet här kan vara det tuffaste jag sett på länge.
View attachment 525808
Är inte det uppenbart? Du behöver ett flyktfordon som tar liten plats för att ha på ett strategiskt ställe och enkelt kunna fly från zombieapokalypsen.Visst är den häftig? Jag har tittat på annonsen många gånger nu och försökt komma på varför jag behöver den![]()
Tack, men till det har jag en Yamaha XT600, men jag funderar på om jag inte borde ha den när jag ska hämta posten. Min brevlåda står flera hundra meter från husetÄr inte det uppenbart? Du behöver ett flyktfordon som tar liten plats för att ha på ett strategiskt ställe och enkelt kunna fly från zombieapokalypsen.
Varsågod.
Hade det varit en Yamaha.....då hade annonsen varit borta sedan flera dagar tillbakaDet här kan vara det tuffaste jag sett på länge.
View attachment 525808
Man kan inte låta detaljer som ”behov” styra inköp av leksaker.Visst är den häftig? Jag har tittat på annonsen många gånger nu och försökt komma på varför jag behöver den![]()
Gissar att köparen blir nån som inte haft en, men vill uppfylla pojkdrömmen om att äga en.Dyraste 125:an i landet. Zundapp ks 125 från 1970 till salu för 195.000. Tilltänkte kunden är väl född i mitten på 50-talet, har sålt villan och önskar att han aldrig hafe sålt sin ks. Tja, varför inte?
![]()
Säljes: Zundapp KS125 A 0kr insats 1858krmån - 1970 | BLOCKET
Zundapp KS 125 1970A i toppskick.Totalrenoverad med original delar.Även motor hel renoverad, lätt startad och går mycket fint.Super skick!www.blocket.se
Gissar att köparen blir nån som inte haft en, men vill uppfylla pojkdrömmen om att äga en.
Vi andra saknar den inte.![]()
Sjukt är det...Tänk om man hade sparat sina lik!Gissar att köparen blir nån som inte haft en, men vill uppfylla pojkdrömmen om att äga en.
Vi andra saknar den inte.![]()
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife