Stark Varg

Jag har kompisar som brukar köra på bakhjulen med bil i tävlingssammanhang på allmän väg...

Här är ännu en jämförelse mellan Stark Varg och en annan motorcykel. Det visar att man kan åka fort en liten stund och jag tyckte det var underhållande. I övrigt är det nog inget som ger världen ny energi och information.

Jag har kastat om bromsarna på alla mina trampcyklar för att slippa det där.
Frambromsen är alltid på höger sida och det gillar min ryggmärg.
Är det någon som testat att kasta om bromsslangarna på en varg? De ser ju ut att vara långa nog.

Jag har cyklat ganska mycket och skulle tycka det var finemange att ha frambroms vänster och bakbroms höger. Förhandlaren sa att det var samma storlek på banjobulten, men jag har inte sett hojen i verkligehten ännu för den är alltid slutsåld X)

Posta gärna om ni testat kastbyta V<-->H bromshandtag på en Varg.

Är det någon som testat att kasta om bromsslangarna på en varg? De ser ju ut att vara långa nog.

Jag har cyklat ganska mycket och skulle tycka det var finemange att ha frambroms vänster och bakbroms höger. Förhandlaren sa att det var samma storlek på banjobulten, men jag har inte sett hojen i verkligehten ännu för den är alltid slutsåld X)

Posta gärna om ni testat kastbyta V<-->H bromshandtag på en Varg.
Om du någon gång lånar ut den till en mek eller vem som helst så glöm inte att tala om det :-) Jag brukar iofs känna på grejerna jag provkör direkt när jag rullar igång men alla verkar inte göra så. Jag kör "engelsman" på mina cyklar och har alltid gjort, dvs frambroms på höger och bak på vänster. En gång hade jag en av dom inne på garantiservice och den cykelmeken var ganska sur för att jag inte sagt något 🙃

Om du någon gång lånar ut den till en mek eller vem som helst så glöm inte att tala om det :-) Jag brukar iofs känna på grejerna jag provkör direkt när jag rullar igång men alla verkar inte göra så. Jag kör "engelsman" på mina cyklar och har alltid gjort, dvs frambroms på höger och bak på vänster. En gång hade jag en av dom inne på garantiservice och den cykelmeken var ganska sur för att jag inte sagt något 🙃
Japp, så är det säkert. Kanske är bra stöldskydd =)))

Är det någon som testat att kastbyta slangarna, räcker de?

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back