Just det, men det var väl ett märke? Det fanns flera andra även om Eee kanske var mest berömda.
Jag ville så gärna ha en, men varje gång jag provade en så blev jag så besviken på prestandan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eee PC var ett märke ja. De kallades nog för Netbooks, så det fanns säkert fler.Just det, men det var väl ett märke? Det fanns flera andra även om Eee kanske var mest berömda.
Jag ville så gärna ha en, men varje gång jag provade en så blev jag så besviken på prestandan
Chromebook?Saker som har försvunnit, dom där små "nästan laptopsen" med dualboot och fruktansvärt klena prestanda.
Vad kallades dom?
Chromebook?
Kombinerar det sämsta från bärbara datorer och smarta telefoner men utan någonderas fördelar.
Nej vad faan, det var ju bra, det sörjer man ju.Token ring.
Skönt att vissa saker är borta...![]()
Haha, nä.Nej vad faan, det var ju bra, det sörjer man ju.
Älskar min Chromebook!! Inga jävla uppdateringar och virus, bara att surfa på!Chromebook?
Kombinerar det sämsta från bärbara datorer och smarta telefoner men utan någonderas fördelar.
Ja man fick ju ha koll på användarna.Haha, nä.
Var skitjobbigt när ett helt nät försvann för ett helt våningsplan/hus försvann bara för att Agda skulle flytta sin dator.
På slutet hade vi något självterminerande som funkade sådär.
Älskar min Chromebook!! Inga jävla uppdateringar och virus, bara att surfa på!
Gav 2000 för min Samsung back in the days, mycket prisvärt. Kör inga program bara surf och det funkar ypperligt.Tanken är bra, men dom är ju ofta också slöa som satan, kan inte köra alla program jag behöver och kostar som en laptop.
Men ska man bara surfa så är dom ju utmärkta.
Jag har varit på vippen att köpa en sån också, men det slutade med en helt vanlig laptop.
Gav 2000 för min Samsung back in the days, mycket prisvärt. Kör inga program bara surf och det funkar ypperligt.
Jag har en fullt fungerande Samsung kontorsskrivare, den kan ta en bunt papper och scanna eller kopiera båda sidorna. Den har fax med, av nån anledning. Jag köpte den för att jag behövde skriva ut och skriva på ett kontrakt, och den var en utgående modell och var billigare än bläckstråleskrivare.När mina barn var små så gick det inte ens att ge bort pyjamaspapper till förskolor längre, alla hade redan fått så att lagren var fulla...
Mina barn har egna barn nu, som ritar på pyjamaspapper på dagis...
Tar skiten aldrig slut??? Det måste ha köpts in och lagrats pallvis med papper på alla kontor som hade en skrivare.
Fungerande skrivare hemma är en modern teknisk pryl som har dött ut.
Flatbed scanners likaså.
Ett tag hade alla som hade dator en skrivare, kanske bara en svart/vit, men som fungerade.
Nu har alla en kombinerad scanner/kopiator/skrivare som INTE fungerar, jag tror jag har tre...
Många klarar att emulera en LaserJet 4 så kör man det som en sådan funkar det i många fall.Jag har en fullt fungerande Samsung kontorsskrivare, den kan ta en bunt papper och scanna eller kopiera båda sidorna. Den har fax med, av nån anledning. Jag köpte den för att jag behövde skriva ut och skriva på ett kontrakt, och den var en utgående modell och var billigare än bläckstråleskrivare.
Klarar några tusen sidor på en kassett, men det är bara en svartvit laserskrivare. Det är nog den första skrivaren jag sett som bara går och går. Det var iofs en massa strul med att få den att funka i Windows när drivrutinen för Windows gick eol, men nu verkar Windows ha fått en generic nätverkskrivardrivare i Windows som matchar linux för 10 år sedan så nu bara magiskt funkar den i Windows med.
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!