L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Man kan tycka att en "Interim director of the Cybersecurity and Infrastructure Security Agency" borde veta vad man ska ladda upp till ChatGPT och inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Gottumukkala", det låter inte särskilt amerikanskt. Har inte ICE kommit och norpat honom än ?Man kan tycka att en "Interim director of the Cybersecurity and Infrastructure Security Agency" borde veta vad man ska ladda upp till ChatGPT och inte.
View attachment 525359
Tror Hon har Rätt Inställning för Köra Motorcykel
Fördelen med märgspikar.När jag pajjade knäet för många år sedan och dom ville gipsa mig sa jag skämtsamt "då måste ni gipsa mig i rätt vinkel för fotpinnen på min motorcykel, annars missar jag hela säsongen"
Då gick dom ut, konfererade en liten stund och kom tillbaka och sa "Vi har beslutat att ge dig en ortos istället, då kan du köra motorcykel"
Så jag fick en ställning med gångjärn på vardera sidan om knäet, vilket gjorde att jag kunde böja det, och följdaktligen även köra motorcykel.
Men det var ett helvete att spänna fast kryckan på hojen.
Jag skulle dock inte åka störtlopp med den ställningen, så hon är helt klart av hårdare virke än mig.
På en lite seriösare sida, det är väl hennes sista chans på OS och sedan är det nog dags för henne att lägga nummerlappen på hyllan.
Hon är väl 10 år äldre än Anja Persson var när hon slutade.
Why? Jycken har nog kul.
Precis: Hon är väl 10 år äldre än Anja Persson var när hon slutade.När jag pajjade knäet för många år sedan och dom ville gipsa mig sa jag skämtsamt "då måste ni gipsa mig i rätt vinkel för fotpinnen på min motorcykel, annars missar jag hela säsongen"
Då gick dom ut, konfererade en liten stund och kom tillbaka och sa "Vi har beslutat att ge dig en ortos istället, då kan du köra motorcykel"
Så jag fick en ställning med gångjärn på vardera sidan om knäet, vilket gjorde att jag kunde böja det, och följdaktligen även köra motorcykel.
Men det var ett helvete att spänna fast kryckan på hojen.
Jag skulle dock inte åka störtlopp med den ställningen, så hon är helt klart av hårdare virke än mig.
På en lite seriösare sida, det är väl hennes sista chans på OS och sedan är det nog dags för henne att lägga nummerlappen på hyllan.
Hon är väl 10 år äldre än Anja Persson var när hon slutade.

Hen e juh inte fackligt ansluten och har ingen gul väst på sig!!Why? Jycken har nog kul.
Vill du förbjuda banarbete också?
Aha, ordning och reda.Hen e juh inte fackligt ansluten och har ingen gul väst på sig!!
Det finns inte barnarbete, bara utbildning och praktikpraktikkvalite på tillverkade saker.
![]()
View attachment 525359
Tror Hon har Rätt Inställning för Köra Motorcykel
Otroligt tycker jag.Det är ingen ovanlig symtombild det är exakt så det är med avslitet korsband. Svullnaden går ner på någon dag och man tror att knäet funkar bra och sen behövs det bara lite felvridning med knäet så hoppar leden ur lite för en sekund och så sväller knäet upp igen och man tappar styrkan i knäet.
Varje gång det sker så riskerar man att skada menisken så följden blir att menisken successivt blir sämre.
Några människor klarar sig dock bra utan korsband och med mycket styrketräning. Bla körde PG Lundmark i princip hela sin karriär utan ett korsband.
För andra funkar det sämre.

Har han frivilligt valt BMW så är det lika bra han vänjer sig. Vänner hade BMW, efter höger framfjäder gått av blev det bärgning och verkstad. Reparerad och klar hos verkstan gjorde BMWn max 65 km/h. BMW provkör inte reparerade bilar. Kollar bara att datorn visar felfri.Tekniskt sett igår, men...
Några kompisar skulle roadtrippa, ena snubben hade skaffat en ny BMW som dom skulle åka i, en snubbe som åkte i baksätet hade tankat ner ljudet som BMW gör när den slänger upp felkoder på instrumentbrädan och satt och spelade upp det var tredje minut till killen som körde fick ett sammanbrott...
Jo jag har hört talas om att det ständigt plingar i dom där, oftast för skitsaker eller bara glapp i någon sensor.Har han frivilligt valt BMW så är det lika bra han vänjer sig. Vänner hade BMW, efter höger framfjäder gått av blev det bärgning och verkstad. Reparerad och klar hos verkstan gjorde BMWn max 65 km/h. BMW provkör inte reparerade bilar. Kollar bara att datorn visar felfri.
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!