Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det har man väl alltid gjort?Äntligen slipper man fyrhjulingarna!![]()

Följde ditt exJag skrev en sur kommentar i chatfönstret, de frågade efter synpunkter och fick mina.
Gör så ni med.
Nope, bläddra i "Motard".....Äntligen slipper man fyrhjulingarna!![]()
Ett bra sätt att bättra på sin ekonomi. Man slutar titta på blocket och det resulterar i att man inte köper en massa saker.Jag hatar nya Blocket. Det är direkt användarfientligt nu.
Nej det här känns som dödsstöten när folk betalar för en annons och det är rörigare än marketplace som är gratis så kan man stänga ner blocket . Håller med elmhult det suger allt som är gjort i ändringen finns inte en sak som är bättreEtt bra sätt att bättra på sin ekonomi. Man slutar titta på blocket och det resulterar i att man inte köper en massa saker.
Då blir det i alla fall konkurrens bland galningarna.Flyttar alla Hej kompis du får *skambud* vid snabb affär till marketplace nu med? För något blocket haft gott om är ju kompletta dårar.
Jag har fått några sådana, och då har jag haft EN annons därDå blir det i alla fall konkurrens bland galningarna.
"Finns den här varan fortfarande kvar?"
"Hej! Ja, den finns kvar."
*Tystnad*
Du kanske bör fundera på hur du formulerar dina annonser?Bättre än en annons på Blocket där alla pizzabagare i hela landet ringer och bjuder en tredjedel och talar om för dig att bilen är skrot och han är en schysst kille som kan ta den ändå. Men intressant nog att leta upp mitt nummer som ju inte står utsatt på Blocketannonser. Och skulle man lyckas förhandla till sig ett vettigt pris så ska dom komma och hämta den på lördag förmiddag men hör aldrig av sig och svarar inte på telefon. Blocket kan dra åt helvete.
Jag skriver miltal, årsmodell och bytt kamrem, vinterdäck. Vad är fel på det?Du kanske bör fundera på hur du formulerar dina annonser?Jag uppskattar att 2/3 av svaren jag får är seriösa intessenter. Den sista tredjedelen av prutnissar mm svarar jag bara att, tyvärr den är såld. Då sparar jag både på min och deras tid, för jag vet att det inte blir nån affär med dom ändå.
Beror på vad du försöker sälja.Jag skriver miltal, årsmodell och bytt kamrem, vinterdäck. Vad är fel på det?
Brukar lägga till när det är fordon i trafiken sista godkända besiktningsdatum och brukar se till att det datumet är samma år som det år jag tänker sälja hojen. Så kallad nybesiktigad hoj.Jag skriver miltal, årsmodell och bytt kamrem, vinterdäck. Vad är fel på det?
Bil. Med hojar brukar det inte vara några problem. Färre idioter som kör hoj?Beror på vad du försöker sälja.
Jo det åker nog med det med.Brukar lägga till när det är fordon i trafiken sista godkända besiktningdatum och brukar se till att det datumet är samma år som det år jag tänker sälja hojen. Så kallad nybesiktigad hoj.
Men det är jag det......
Du kanske bör fundera på hur du formulerar dina annonser?Jag uppskattar att 2/3 av svaren jag får är seriösa intessenter. Den sista tredjedelen av prutnissar mm svarar jag bara att, tyvärr den är såld. Då sparar jag både på min och deras tid, för jag vet att det inte blir nån affär med dom ändå.
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|