Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skulle du säga att båda skulle klara att köra TET/Trails med? Ja/Nej bekvämt/obekvämt.Japp, den högra är en "Monkey" och den vänstra är en "Grom".
Mycket är identiskt på dom, som motor, elsystem, bromsar mm.
View attachment 522656
Åk och köp en! Glöm inte att ta med en skyltJag hittade en handlare i England som importerade modellen, men jag vet inte hur enkelt det är att registrera den i Sverige även om man skulle lyckas knipa ett exemplar där nere.
Det hade varit rätt episkt att flyga ner, köpa en och köra hem den till Sverige.
Svaret är väl ja, men beror på hur du tänker avnjuta sträckan.Skulle du säga att båda skulle klara att köra TET/Trails med? Ja/Nej bekvämt/obekvämt.
Vill ha en jääävligt lätt och liten hoj att bränna runt i singel-traktorspår på TET sen om några år när mer tid finns.
Tror att 27 hästar inte kommer få dig att skratta dig harmynt precis...Vintersäsongen är inte bra för plånboken.
Vespan går ju inte att grisköra med i skogen så just nu MÅSTE jag ha ett komplement. Känner i hela kroppen att jag blir galen utan en hoj som jag kan köra i skogen med. Det rä något fel på mig men jaja...
Den här ligger ruskigt nära köp nu...
Trailsen modellerna är för svåra att få tag på och jag älskar ju 300cc maskiner...
![]()
Honda CRF300L #Endast 880mil & Stor Acerbis tank# säljes i Göteborgs stad | Blocket
54900 kr - Offroad - Västra Göteborg - Mätarställning: 880mil. Honda garanti till 2027-01-24 Nästa besiktning 2026-02-28 Levereras nyservad med nytt bakdäck...www.blocket.se
Fast vikten och den klena motorn ger ju glädje på trailsen. Här vet man 100% att hojen bara har på Trails att göra. Jag kände mig lurad på min Tenere 700 då den är aldeles för stor och tung när det blir riktigt roligt i skogen.Tror att 27 hästar inte kommer få dig att skratta dig harmynt precis...
Kanske 45 hästar gör saker o ting lite roligare?
![]()
2025 KTM 390 ENDURO R - FOR WHEN MOTHER NATURE SAYS NO | KTM Sweden
When deciding the ultimate route between points A and B, the KTM 390 ENDURO R owns every avenue. With exceptional, lightweight handling and punchy > Read morewww.ktm.com
(känns sjukt att rekommendera en KTM före en Hånda - vart är världen på väg?!)
Jag har snappat någonstans att CRF300L-modellens undermåliga fjädringskomponenter (som har sågats av journalister överallt) hade fått en välbehövlig uppdatering.Fast vikten och den klena motorn ger ju glädje på trailsen. Här vet man 100% att hojen bara har på Trails att göra. Jag kände mig lurad på min Tenere 700 då den är aldeles för stor och tung när det blir riktigt roligt i skogen.
Man ska nog vara mycket bättre förare än vad jag är också för att ha glädje av flera hästar. Jag blir ju tydligen mer glad och stressfri ju långsammare det går. Inget stridspilotmaterial alltså...
Man borde ju provköra INNAN man köper. Men det känns som dagens samhälle inte möjliggör detta. Man borde ju få låna en hoj en halv dag av ÅF för att bränna runt lite.Jag har snappat någonstans att CRF300L-modellens undermåliga fjädringskomponenter (som har sågats av journalister överallt) hade fått en välbehövlig uppdatering.
Kan vara värt att forska lite i innan du slår till på den du länkade till så att du köper rätt hoj!
![]()
Jag försöker alltid kompensera min brist på talang med motoreffekt. Är det fel metod, menar du?Man ska nog vara mycket bättre förare än vad jag är också för att ha glädje av flera hästar. Jag blir ju tydligen mer glad och stressfri ju långsammare det går. Inget stridspilotmaterial alltså...
Iaf för mig! HahaJag försöker alltid kompensera min brist på talang med motoreffekt. Är det fel metod, menar du?
|
|
Nytt om H-D Bagger-Världscupen
Under en presskonferens på ... |
|
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”
Screenshot Nya BMW F 450... |
|
|
|
Nya MV Agusta Brutale 800
MV Agusta Brutale har länge... |