Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De har väl läst denna tråd........Tycker Postmord har levererat enligt plan.
Skickades från Kina 23/8Tycker Postmord har levererat enligt plan.

Skickades från Kina 23/8
View attachment 520572
Gillar prognosen som bygger på statistik.......
Edit:
Använder https://parcelsapp.com/ för bättre koll på leveranskedjan.
Vi bor ju bara ca 10 km från Arlanda och Rosersbergs Postmordterminal dessutom.Ja, från Kina och till Sverige går det ofta skitfort, sedan 9-17 dagar inom landet???
Jag väntade på ett paket som skulle levereras hem och stod av en ren slump i köket när jag såg deras bil köra fram, stanna till och sedan, efter några sekunder, köra vidare. Såg sedan i appen att "man försökt leverera men att ingen var hemma och att försändelsen kan hämtas på plats x efter klockan x". Jag kontaktade kundtjänst som ursäktade sig och ville boka en ny utkörning. Jag tackade nej och åkte istället och hämtade paketet.
Jag försöker undvika PostNord, men om det är något jag verkligen vill köpa och som inte går att köpa online från någon annan, eller om konkurrerande sidor är markant mycket dyrare, så ger jag med mig och beställer.
Tur att vi har paketutlämning i kvarteret, för hemkörning funkar sämre än dåligt här också.Jag väntade på ett paket som skulle levereras hem och stod av en ren slump i köket när jag såg deras bil köra fram, stanna till och sedan, efter några sekunder, köra vidare. Såg sedan i appen att "man försökt leverera men att ingen var hemma och att försändelsen kan hämtas på plats x efter klockan x". Jag kontaktade kundtjänst som ursäktade sig och ville boka en ny utkörning. Jag tackade nej och åkte istället och hämtade paketet.
Jag försöker undvika PostNord, men om det är något jag verkligen vill köpa och som inte går att köpa online från någon annan, eller om konkurrerande sidor är markant mycket dyrare, så ger jag med mig och beställer.
Det var heller inget tungt eller stort paket, så jag förstår inte anledningen till varför man gör så. Om man inte gillar sitt jobb kan man ju alltid sluta.Så där gör flera chaufförer, dom måste stanna till så att det syns i körloggen, men sen kan dom åka igen utan att flytta fläsket ur sätet och göra sitt arbete.
Det var heller inget tungt eller stort paket, så jag förstår inte anledningen till varför man gör så. Om man inte gillar sitt jobb kan man ju alltid sluta.
Men att ligga hemma på soffan och inkassera bidrag borde väl vara en dröm för den här typen av personer, kan tyckas?Jo, man kan alltid sluta, men man kan inte alltid få ett nytt jobb...
För folk med dålig arbetsmoral är anställningstrygghet oerhört viktig, skulle dom byta jobb måste dom ju verkligen jobba igen, i sex månader eller vad provanställningar nu är...
Men att ligga hemma på soffan och inkassera bidrag borde väl vara en dröm för den här typen av personer, kan tyckas?
|
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”
Screenshot Nya BMW F 450... |
|
|
|
Nya MV Agusta Brutale 800
MV Agusta Brutale har länge... |
|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |