Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Vissa saker var definitivt bättre förr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg henne i Partille Arena på Okejs 80-tals kalas för några år sedanSkulle inte Fox komma till Sverige, Göteborg kanske för någon kombinerad pensionärsturne?
Hojen skulle platsa fint i garaget.
Tja, inte när man läser om hur det var med tjejerna i dom där tidningarna förr. Hon var ju inte myndig ens.Vissa saker var definitivt bättre förr.
Tja, inte när man läser om hur det var med tjejerna i dom där tidningarna förr. Hon var ju inte myndig ens.
Jo men med kläderna på.Oj! Fast det där med att dom blir stjärnor innan dom är myndiga sker väl fortfarande.
Jo men med kläderna på.
Löste nåt om det för längesen. Det var en annan tid verkligen
Finns en porrtjej som var underårig när hon började sin hedervärda karriär i ömhetsbranschen.
Ja gud ja! Jösses!Jag googlade lite nu. Hon är född 66 och poserade tydligen topless för the Sun 1983, 16år gammal men alltså det året hon skulle fylla 17.
Hon var väl drömmen för varenda tonårspojk i världen på den tiden.
- Nej tänker på en annan med artistnamnsinitialerna TT, men det finns säkert ett gäng.Ja, antagligen inte bara en men du tänker väl på Jenna Jamesson, hon måste ju vara världens mest kända porrstjärna.
Hon har väl publicerat böcker också senare.
- Nja, när jag var i den åldern var det inte boobsen man trånade mest efterJag googlade lite nu. Hon är född 66 och poserade tydligen topless för the Sun 1983, 16år gammal men alltså det året hon skulle fylla 17.
Hon var väl drömmen för varenda tonårspojk i världen på den tiden.
- Nja, när jag var i den åldern var det inte boobsen man trånade mest efter![]()
![]() |
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
![]() |
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
![]() |
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
![]() |
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
![]() |
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
![]() |
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
![]() |
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |
![]() |
KTM är tillbaka!
Dags för ”Tracking” med fot... |