Nu är det helt vilt med popupannonser!

Brave. Inte bara den bästa och säkraste webbläsaren utan också den bästa reklamblockeraren. Har inte sett en endaste annons på någon sida eller på YouTube sedan jag började använda den för snart 10 år sedan. Finns till Windows, Android, iOS och Linux.

Ja det är ren galenskap när man ger upp att logga in på Sporthoj, dags att starta ett nytt Sporthoj 2.0..
Ja kunde gjorts så mycket bättre. Nu är det inte gratis att hosta ett forum, men det är heller inte skitdyrt.

Största problemet med att starta nytt är vi tappar allt info som finns här. Det som gör ett forum till ett forum.

Jag hoppas att det kan bli bättre igen här på SH. Annonser, ok. Men det måste vara rimligt, relevant och vettigt.

Ser att det är snart två och ett halvt år sedan jag startade den här tråden. Låt den här tråden dö istället för hela forat!

Lugn bara lugn, snart kommer du att be en AI att sammanfatta vad som skrivs på sporthoj och sedan diktera ett svar som sedan AI'n omformar från talad svenska till text och din webbläsare behöver aldrig besöka sidan...

Om du nödvändigt vill läsa AI sammanfattningen istället för att få den uppläst i örat av sensuella robotar så läser du direkt på insidan av dina glasögon i en liten reklamfri bubbla...

walle-hoverchair05.jpg

Kör ni på mobil och det ser annorlunda ut där?
Jag kör på pc och får ibland relevanta annonser till höger och inget mer än så.
Absolut inget som stör.

1761062393260.png

Dom måste justerat nåt idag för vid lunch hade jag fyra annonser samtidigt synliga så det gick ju inte ens att se sidan så jag klickade ner direkt
Mobilen är enda jag använder sen många år
En synlig annons just nu men forumet dödar sig själv som det varit ett tag

Nyheter
Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Back