Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Läcker, men det var mig en jävla tjôtig annonstext.
Håller med.
Enkelskiva är visst bättre än dubbelskiva....ja, alltid får man lära sig någonting nytt.
Och varvar den verkligen 20.000rpm?.....det är en "dealbraker" för mig, så därav frågan.
Eller har han bara tittat på varvräknaren?
Men....den kanske är värd sitt pris, har ingen uppfattning om det :va
 

SÅ HÄR skapar man intresse för en i övrigt svårsåld hoj!
Tjôtig text även här, men underhållande!
 

SÅ HÄR skapar man intresse för en i övrigt svårsåld hoj!
Tjôtig text även här, men underhållande!

Jag vet inte om det gjorde mig mera sugen på en virago 535, men han var ju i alla fall ärlig och satte ett ärligt pris på den
 

SÅ HÄR skapar man intresse för en i övrigt svårsåld hoj!
Tjôtig text även här, men underhållande!
slår de flesta 1000cc sporthojar mellan stoppljusen. 😄


Helt ok annons, ser inget fel med att försöka skoja till det för att uppmärksamma annonsen på den här typen av objekt. För en gångs skull ok prissatt hemmabygge samt befriande där annonsören inte staplar upp nypriser på alla delar som är införskaffade.
 

En sån där skulle jag ju vilja ha, gärna med kompressor. Har ju nån knäpp dragning till 250:or varför vet jag inte.ä det har bara nobbat så. Jag har via nätet haft lite kontakt med en Australiensare son kompressormatat en CBR250R som har kör på metanol.

Dock är prisläget för högt för mig.
 
En sån där skulle jag ju vilja ha, gärna med kompressor. Har ju nån knäpp dragning till 250:or varför vet jag inte.ä det har bara nobbat så. Jag har via nätet haft lite kontakt med en Australiensare son kompressormatat en CBR250R som har kör på metanol.

Dock är prisläget för högt för mig.
Ja, det fräna med den där, tänker jag, är att den är fyrcylindrig.
"Dagens" CBR250R är ju encylindrig, men frän ändå, speciellt med Repsol dekaler :tummenupp
 
En sån där skulle jag ju vilja ha, gärna med kompressor. Har ju nån knäpp dragning till 250:or varför vet jag inte.ä det har bara nobbat så. Jag har via nätet haft lite kontakt med en Australiensare son kompressormatat en CBR250R som har kör på metanol.

Dock är prisläget för högt för mig.

Jag skulle också vilja se en liten varvvillig motorykel hejdlöst överladdad till gränsen för självdestruktion för att se någonstans var gränsen i litereffekt går.
 
Jag skulle också vilja se en liten varvvillig motorykel hejdlöst överladdad till gränsen för självdestruktion för att se någonstans var gränsen i litereffekt går.
Du har ju F1 bilarna i slutet av 80talet Brabham BMW megatron 1500cc ca 1400hk i kvaltrim
Vet inte om det är slaget ännu iofs
Men ändå något att bita i👍🤣
 
Du har ju F1 bilarna i slutet av 80talet Brabham BMW megatron 1500cc ca 1400hk i kvaltrim
Vet inte om det är slaget ännu iofs
Men ändå något att bita i👍🤣

Skulle väl motsvara 233 hp i en 250 cc. Jag misstänker att det skulle kunna bli en ganska spektakulär maskin. Hondas försök med en fyrtakts V-twin med dubbel turbo, dubbla intercoolers och insprutning landade väl nånstans på 150 hp men man räknade väl att få ut 170-180 hp. Kommer inte exakt ihåg då det är nåt tag sen jag läste om det försöket.

Jag undrar lite om hur brett effektbandet kan tänkas vara på en 250 cc turbo med den effekten? Kan nog tänka mig att en sån hoj kräver lite av föraren.
 
Nyheter
Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Back
Top