Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo, men du känner mig jag har juh inte bara valt fel motorcykel utan även t.o.m. frivilligt besökt Göteborg.Huuuur kan du ge dig ut på vägen utan motorsåg? Helt oansvarigt, ju!![]()
Tur att jag inte har en "riktig" SportHoj, då skulle det aaaaldrig gå!Det här kan bli fint på Daytonan.
View attachment 521806
En gul Daytona 955 är aldrig fel. Det står redan i Bondepraktikan.Jo, men du känner mig jag har juh inte bara valt fel motorcykel utan även t.o.m. frivilligt besökt Göteborg.
Tur att jag inte har en "riktig" SportHoj, då skulle det aaaaldrig gå!![]()
En gul Daytona 955 är aldrig fel. Det står redan i Bondepraktikan.
För den som inte vet:
![]()
Bondepraktikan – Wikipedia
sv.wikipedia.org
Designmässigt betydligt snyggare än dagens sporthojar med vingar, kanske är ytterligare ett ålderstecken från min sida..Nja, det är juh ingen R1 men ändå dubbelt så bra som en del sämre motorcyklar.
View attachment 521863
Designmässigt betydligt snyggare än dagens sporthojar med vingar, kanske är ytterligare ett ålderstecken från min sida..
---
Vet inte vad Jonas gör idag, hörde att han började som bilmeck någonstans nått år senare, men får fortfarande flashback varje gång jag ser en gul Daytona. Chansen är liten men skulle Jonas läsa detta så förlåt tonen till en början och stort tack för all tid du la ner.![]()
Vackra färger.Du har sinne för det som är vackert men det betyder inte att du blivit Gammal!
Jag tyckte Daytona var vacker redan 1997. Nu har jag inte en Bandit, kör inte på Biltemaolja men är född på 60-talet så jag behöver inte visa leg på Systemet.![]()
Men inte behöver man plocka ur motorn för att byta startmotor. Jag har bara kollat kolen efter 25 tusen mil och det var byte av en packning till anslutning av kylarslang som behövde lossas.
Fullmåne ikväll som var betydligt vackrare i verkligheten. En riktig kamera hade kanske gjort den bättre...
View attachment 521906
Jag gillar hur du införskaffat rätt färgtoner på packnings attiraljer så vi går från Triumphgult och smyger över i lite mer höstigt för att perfekt matcha höstlöven bakom. Vad gör man inte för en fin bild.
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN
När världens största enduro... |