sportbilsentusi
Obotlig bil/MC/klock och musik/HIFI-nörd
Elon ut, väntat. Han har för vana att förbruka rådgivare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Trevligt att se att han tar seden dit kan kommer iaf.
Jag tror de helt enkelt inte är överens och då de båda har en del milt sagt egna personliga drag så spårar de ur direkt när de inte är överens. Vilket i och för sig de flesta sammanhang med Trump gör.Det verkar för mig som Trump är gaggig på allvar och Musk har också upptäckt gaggigheten.
Till slut.
Kommer inte ihåg var jag läste det, men någon kommenterade i början av trump/musk kompanjonskapet att det skulle ta slut med en smäll, eftersom att de är grundligt okompatibla narcissister.Jag tror de helt enkelt inte är överens och då de båda har en del milt sagt egna personliga drag så spårar de ur direkt när de inte är överens. Vilket i och för sig de flesta sammanhang med Trump gör.
Varför skulle världens rikaste (är han det längre?) bry sig om en relativt fattig och dåligt klädd man? Och varför skulle världens mäktigaste man bry sig om en afrikansk migrant?
Ja det är nog många som sagt, låter väldigt bekant och låga odds.Kommer inte ihåg var jag läste det, men någon kommenterade i början av trump/musk kompanjonskapet att det skulle ta slut med en smäll, eftersom att de är grundligt okompatibla narcissister.
Kommer inte ihåg var jag läste det, men någon kommenterade i början av trump/musk kompanjonskapet att det skulle ta slut med en smäll, eftersom att de är grundligt okompatibla narcissister.
Jag gissar att Musk är likadan.Trump har inga långsiktiga partners, han utnyttjar dem tills de tröttnar och inte har mer att ge då överger han dem. Så det är självklart att det inte heller skulle vara särskilt länge med Musk som har egna ben att stå på. Sen har han ju ett entourage av jasägare som fortsätter hjälpa honom för dom har ingen annanstans att gå sen.
Jag gissar att Musk är likadan.
Men låt oss nu erinra oss varför vi är där vi är.
SvD har senaste dygnet två perfekta exempel på varför Trump är president:
View attachment 516309
View attachment 516310
De har svårt att förstå varför unga män inte gillar dem, så nu har de börjat dra fram Olivia Julianna, en "queer, feminist latina" för att förklara varför unga män inte gillar Demokraterna.Jag gissar att Musk är likadan.
Men låt oss nu erinra oss varför vi är där vi är.
SvD har senaste dygnet två perfekta exempel på varför Trump är president:
View attachment 516309
View attachment 516310
Som Hanif Bali sade förra veckan, alla såg väl att Trump var galen men det är i alla fall han.Om Biden är förvirrad, hur ska man då beskriva Trump?
Förvisso har en hel del frågetecken börjat rätas ut nu när man inser att Trump inte kan läsa.
Japp, så 2028 får vi inte heller en folkpartist i vita huset.De har svårt att förstå varför unga män inte gillar dem, så nu har de börjat dra fram Olivia Julianna, en "queer, feminist latina" för att förklara varför unga män inte gillar Demokraterna.
View attachment 516311
Och hon förklarar att det har absolut inget med det eviga hatet mot unga män att göra, utan det är såklart för att de inte pratar med unga män som om de vore kvinnor...
Som Hanif Bali sade förra veckan, alla såg väl att Trump var galen men det är i alla fall han.
Biden var inte kapabel att ens förstå ett samtal, en sådan duger inte.
Plus att det mesta var väl rätt bra med Trump 2016-2020?
AbsolutNu när det är ute att gubb-sur är med i Epstein-dokumenten, om nu någon tvivlade, är MAGA= Centerpartiet?![]()
Nu blir det käbbligt, båda är två mentalt speciella personer, den ena kan inte ens tänka, gå eller tugga mat. Den andra är smått galen och i enlighet med din beskrivning ungefär.Du menar att Trump skulle vara kapabel till att ta in någon som helst information?
Han kan ju inte ens tala och få fram något som helst budskap. Det enda man förstår är att han tycker någon är dum, någon annan är väldigt smart och de har antingen åstadkommit nåt förfärligt eller nåt vackert men det är alltid oklart hur och varför. Och endast i undantagsfall får han fram vad som var vackert eller förfärligt.
Klappfulla gubbar på parkbänken är bättre än honom på att få fram meningar som faktiskt inkluderar något slags budskap.
Nu blir det käbbligt, båda är två mentalt speciella personer, den ena kan inte ens tänka, gå eller tugga mat. Den andra är smått galen och i enlighet med din beskrivning ungefär.
Demokraterna släppte in tre miljoner migranter och införde woke. Det är huvudskälet till att de förlorade valet. Kamala hade förlorat mot Pete Hegseth också.
Folk vill inte ha massinvandring, hyperinflation, otrygghet, woke och krig. På intet av detta hade Demokraterna något svar.
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|