SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
N
Näsvis, åtminstone.Du är också vis, vad det verkar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Näsvis, åtminstone.Du är också vis, vad det verkar.
Du gör fel......För övrigt så är jag förbannad på Windows.
Jag har ställt in att den ska ge satan i att gå i strömsparläge när sladden är i, men likförbannat så STÄNGER DEN HELT JÄVLA AV sig efter att ha varit, vad den tycker är "inaktiv" ett tag, och tappar bort en massa osparat som körs i bakgrunden, så får man börja om...
Och den jävla inställningen, den går fan inte att hitta och skjuta i nacken...
Säkert.Du gör fel......
Jag sökte på google om den inställningen för nåt år sen men minns inte riktigt hur jag löste problemet.
Sökterm win11 always on
Dolda funktioner för att blidka miljömupparna och ha ett rent energisamvete...Säkert.
Det är klart att det är fel att tro att den ska finnas bland de andra stänga-av-något-efter-tid inställningarna.
Det hade ju varit helt idiotiskt.
Japp, för att göra skiten 10ggr istf en, är miljövänligt, det vet vi sedan gammalt, mycket bättre att göra 17 saker som inte gör jobbet än att göra en som håller i generationer.Dolda funktioner för att blidka miljömupparna och ha ett rent energisamvete...
Jag vill bestämma själv när burkdjäveln ska stängas av, släcka skärmen är helt ok men inte i alla tillämpningar.
Kolla strömsparningsinställningar, batteriinställningar och skärminställningar. Kan vara antingen eller som gör att den går i viloläge. Framförallt om det är en laptop, de vill gärna spara på batteriet om sladden inte är i. Antingen med hjälp av skärmlås, strömsparning, batteriskydd etc... Har du missat att välja bort en av alla dessa olika strömsparfunktioner så kan det vara det som strular, även om man kan tycka att det borde räcka att ha valt bort resten...Säkert.
Det är klart att det är fel att tro att den ska finnas bland de andra stänga-av-något-efter-tid inställningarna.
Det hade ju varit helt idiotiskt.
Här har allt funkat utom sporthoj.com. Åtskilliga timmar.Jag haft "Bad Gateway"-syndrome i flera timmar!![]()
Jag haft "Bad Gateway"-syndrome i flera timmar!![]()
Här har allt funkat utom sporthoj.com. Åtskilliga timmar.
Många mår dåligt nu.Jag började få abstinensbesvär och var nära på att gå ut och jobba.
Många mår dåligt nu.
Men du förefaller vara lite utanför normalfåran, dessbättre.Jo, men så dåligt att man vill jobba måste vara ovanligt?
Ska jag spä på bitterheten, så kan jag ju nämna att Fukushima de facto var väldans länge sedan, för den yngre generationen...Förbannad är väl kanske att ta i, men lite lätt förbittrad.
Jag nämnde elektronikleveransproblemen som kom efter Fukushima för en yngre kollega. Hon tyckte det var konstigt att jag hade haft med det att göra för det var så väldigt länge sen. I nästa andetag sa hon att "det väl hade nåt med Pearl Harbor att göra". Jag tror att det var ett annat *shima hon tänkte på...
Enligt egen utsaga är hon inte så intresserad av historia.
Kom de inte i en kartong?..Sharkspeed är så korkade.
Beställde och betalade en jacka, fick hem ett par byxor.
Fick reda på att jag måste returnera byxorna innan de skickar min jacka.
Jag förväntas skaffa/köpa kartong, köra till inlämningsställe, invänta att de ska få sin felaktigt levererade byxa tillbaka, och sedan vänta på att de skickar det jag beställt.
Usel kundvård.
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |