Det jobbet nog en till omgång snö.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det jobbet nog en till omgång snö.

Sluta gnälla, du har ju körkort, 12 dagars busshelvete kvar innan staten ger tillbaka mitt.

Jag hade samma problem med att boka en tågbiljett i går, fast med norrtåg, men det avbröt lyckligtvis innan betalning för mig, så jag fick bara en biljett till slutFörsöker köpa SJ-biljett Göteborg - Stockholm 1 mars
Gång på gång kommer det upp
View attachment 510912
När jag tom gjort betalningen med kort två gånger utan att lyckas köpa biljett utan får bara upp ovanstående Bokningen avbröts tar jag en skärmbild och spar för att visa nere på stationen
och fortsätter med vy.se. Inga problem köpa biljett får fråga hur det gick
med Sur gubbe, Neutral Gubbe och Glad Gubbe och väljer förståss Glad Gubbe.
Därefter kollar jag mailen efter biljett från vy.se
Då ser det ut så här i mailen
View attachment 510913
Bara besväret få tillbaka pengarna från SJ. Gör mig förbannad. Om jag får det ?
Och hos ICAbanken, en betalning 1:a klass, gav upp det försökte 2.a klass, gav upp
gick över till vy.se
View attachment 510919
Får jag inte pengarna tillbaka kommer jag troligen ha anlitat företaget (SJ) för sista gången.
Får man inte ha skånsk dialekt? Inte satan är det rikssvenska Tone Schunnesson pratar.På SVT får man inte ha skånsk dialekt men det är helt okej att bära en huvjacka i programmet Cyklopernas land med texten FUCK YOU.
Upp och nervända världen råder på SVT......
De har ju iallafall rätt om hjärtfrekvensökningen!Jag hade tänkt sälja motorcykeln, men ingen lär vilja köpa krångel. Det är väl ett par tre veckor som man får betalt och precis då skickar de nåt sånt här.
View attachment 511615

?15:28 annons publicerad
15:47 “Finns den kvar?"
15:49 "ja, jag tar bort annonsen när den är såld"
Här hade jag trott att det skulle komma något mer...

Jag trodde att den som frågar om den finns kvar hade någon tanke om att ställa fler frågor?
Ville du något eller?![]()
Men nu vet han att den är kvar…tills den inte är det.Jag trodde att den som frågar om den finns kvar hade någon tanke om att ställa fler frågor
Aaah, ok.Jag trodde att den som frågar om den finns kvar hade någon tanke om att ställa fler frågor
Det är för att du är motvalls, annars hade du fattat.Aaah, ok.
Då förstår jag, då är vi på samma linje, räknade med att du var köparen av någon anledning.
- Finns den kvar?Min personlighet passar inte med att sälja saker till kreti och pleti.
Jag försöker vara tydlig i annonser, men folk läser inte det som står.
"Jag är inte intresserad av byten" skulle jag tolka som att säljaren nog inte är intresserad av att byta objektet mot ett annat, inte ens en Porsche Cayenne.
Ska man behöva göra en TikTokvideo för att få fram informationen?
Hå hej med farbror Frej
Hej alla barn nu blir det barnprogram
Titta nu här vad farbror Frej tar fram:
En liten mc och nu ska ni höra
vad man med en liten mc kan göra
Sätt dig på mc:n och starta maskin
Så har vi gett dig ett jätteflin
Jag har läst nyheterna, och lärt mig att förvänta mig det värsta av alla, i samtliga sammanhang.Det är för att du är motvalls, annars hade du fattat.
Du är också vis, vad det verkar.Jag har läst nyheterna, och lärt mig att förvänta mig det värsta av alla, i samtliga sammanhang.
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |