Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vackra motorcyklar består av vackra delar.
Är det inte en riktig MZ ETZ250?Kines/rysskopia på MZ250 skulle jag gissa.
Mvh
Är det inte en riktig MZ ETZ250?
Helrätt stuk. Godkänt av kvinnan på slutet.
Wow! Jag var tvungen och läsa igenom allt och kolla på bilderna.Den där hojen har jag träffat på i verkligheten!
Pystymettä 2015
Det är en sagolikt fint bibehållen Sixdayscykel, troligen en fabrikare.
Den går som Waldteufel nu - grustouringhoj med packning och allt.
Mer bilder på MZan:
Full Ride Report med massa bilder här:
Sorry för att länka bort från SH - men det är hursomhelst hög tid att betala medlemsavgiften för 2025 om någon nu missat det.
Lite bättre så. Ser ut som en blå ond insekt i stället för en orange ond insekt.
Fast fortfarande utseende som en ond insekt. Jag vill inte ha en hoj som ser ut som en insekt.

Se det positiva. Kunde varit ett dyrt kretskort på brännaren som gått sönder istället. Nu kostade det bara lite svett och svordomar.View attachment 510549
Pelletsbrännaren stannade. Skulle iväg till syrran men fick ringa och berätta om problemet vilket betydde att jag blev sen. Många minusgrader och den hade stått still över natten så det är inget man väntar med men hur får jag tag i servicekillen undrar hon. Servicekillen är samma som underhåller motorcyklarna vilket här underlättar felsökningen. Ett antal kåpor plockades nämligen av nyligen för service och då huset känns trångt ibland lades dessa kåpor på gallret på pelletsförrådet. Så här i efterhand skulle jag bara lagt de stora där då en saknades. Kunde den ligga i botten och täppa till? Den borde väl ligga ovanpå eller fungerar pellets som kvicksand? Enda sättet att veta var att tömma. Inget snabbt och lätt jobb då den var nästan full men jo där låg den. Återstår då bara att plocka upp den, skruva dit bottenventilen och återfylla.
Bra och mångsidig styrketräning men också god mental träning...
View attachment 510550

Du bara måste göra det svårt, va?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |