CBR1
Gudomlig sporthojare
På ett hygge lämnas ett fåtal stammar kvar som är avsågade cirka 4 meter upp från roten, varför då ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kryp.På ett hygge lämnas ett fåtal stammar kvar som är avsågade cirka 4 meter upp från roten, varför då ?
Till rovfåglar bland annat.På ett hygge lämnas ett fåtal stammar kvar som är avsågade cirka 4 meter upp från roten, varför då ?
På ett hygge lämnas ett fåtal stammar kvar som är avsågade cirka 4 meter upp från roten, varför då ?
Jag tror du missuppfattat begreppet. Min tid = pengar. Andras tid = helt utan värde.Varför används inte en sånhär mackapär typ alltid där det är trafik värt namnet?
Om vi säger att tid är pengar, nytt uttryck jag filar på.. och vi då multiplicerar det med andelen av den stora idioten allmänheten & annat löst folk som blir påverkade av av.. av minustid ? x vad nu tidsenheten är värd = pengar.
Den har för farao betalt sig själv på ritbordet.
Jag tror du missuppfattat begreppet. Min tid = pengar. Andras tid = helt utan värde.
Annars vore det en bra lösning. Själv har jag precis fått ett vägbygge på min naturliga resväg hem, vilket gör att det blir kaos och bilköer större delen av sträckan. Jag jobbar bara knappa 4 km hemifrån så det som tidigare tog några minuter tar numer närmare 30 minuter att köra.
Dags att sluta vara latmask och börja cykla igen.
Precis.Ja 30 minuter cykling är ju åtminstone en mil…
Mvh
Motorcykla förstår jag att du men, lugnt vi tänker alla fel ibland.Jag tror du missuppfattat begreppet. Min tid = pengar. Andras tid = helt utan värde.
Annars vore det en bra lösning. Själv har jag precis fått ett vägbygge på min naturliga resväg hem, vilket gör att det blir kaos och bilköer större delen av sträckan. Jag jobbar bara knappa 4 km hemifrån så det som tidigare tog några minuter tar numer närmare 30 minuter att köra.
Dags att sluta vara latmask och börja cykla igen.

Min fru tycker att hennes swifferskaft har två problem.
1. Det är för kort
2. Det är för vekt så det flexar när hon vill ha lite tryck mot golvet
View attachment 510238
Det är skitenkelt att lösa ett av dem, men det skulle automatiskt förvärra det andra.
Hur löser jag det här?
Jag vill ju att hon ska trivas när hon gör rent hus.
Ett kvastskaft och en rulle silvertejp löser problemetMin fru tycker att hennes swifferskaft har två problem.
1. Det är för kort
View attachment 510238
Det är skitenkelt att lösa ett av dem, men det skulle automatiskt förvärra det andra.
Hur löser jag det här?
Kortare fru??Min fru tycker att hennes swifferskaft har två problem.
1. Det är för kort
View attachment 510238
Hur löser jag det här?
Mät Yd på röret och hitta ett rör med id som moppens rörs yd men som är längreVarför hoppades jag på seriösa svar?
Orkar inte gräva ner mig i huruvida handtaget är grövre/längre/stabilare, men du kanske hittar något vettigt här i länken??Varför hoppades jag på seriösa svar?

JA!Är det fel att skriva flis istället för fleece när man pratar om klädesplagg? Alltså fliskläder istället för fleecekläder?
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |