notrightrider
Reklampaus
Ser att jag behöver investera i extraljus till min Cygnus.
Funkar annexet bra, ingen kondens på insidan (kör du någon värme)?
Alltid problem med containers.
Får man in fukt stannar den kvar, står burken direkt på backen så skapas det dessutom även ett mikroklimat under containern som äter upp golvstöden trots att det är Cortenstål. Dessutom suuugs fukt upp genom golvskivorna.
Trots äkta fenoxyharts...
Mina burkar står på slipers och jag är noga med att inte dra in fukt. Det var därför den nytvättade hojen fick stå kvar i hästtransportern över natten.
Håller man det på den nivån så klarar en eller ett par Fuktslukare jobbet att hålla torrt.
"Japanska annexet" är det som är mest trafikerat. Där är rätt mycket rörelse in och ut, och jag förvarar även däck där.
Det kan jag verkligen avråda från! Det blir bastuvärme där inne på sommaren och man kan höra hur vinterdäcken kvider.
Den som tar betalt för att förvara kunders däck i container utan att bygga soltak och -sidor är en lurendrejare.
Edit:
Extraljus? Ja...? 45 wattaren gör inte mycket nytta. Det där är äkta Vision-X, men många generationer har förlupit sedan dess. Just dessa har en spridning som gör dom bättre till fasadbelysning.
Det ligger nya 10° i kartong hemma.
Känns knäppt att köra pin-spot på en scooter som toppar typ 80 knyck, men då får man något som tar vid där originalhelljuset slutar. En vacker dag åker dom på.
Last edited:

)?