Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Motsatsen, Sprint RS 2001, Reflektorer, assymetriskt ovala.Storleken har faktiskt betydelse, speciellt i mörkret.
Runda reflektorer med stor diameter är svårslaget i jämförelse med många som har försökt att konkurrera med mindre varianter, och marknadsfört dom med diverse fördelar.

Ja där är i alla fall en defekt i reflektor geometrin.Motsatsen, Sprint RS 2001, Reflektorer, assymetriskt ovala.
Med rätt inställt halvljus så hamnar H4 helljuset i samma reflektor i skogen vid sidan av vägen.![]()
dom fick kanske mersmak, dom var ju med o utveckla harley´s v-rod
Jag bildsökte och fick inte många träffar, förmodligen nåt Ai-alster fritt efter nån text eller nyupptäckare av LSD som hjälp vid design, nåt verkar skumt iallafall.dom fick kanske mersmak, dom var ju med o utveckla harley´s v-rod
- Där var inga cillisar minsann...eller något annat heller iof.
- Där var inga cillisar minsann...eller något annat heller iof.
Trevlig hoj, troligen 1930. Tror det var enda året dom hade dubbla lysen. Den stående generatorn kom -29 och försvann lyckligtvis -32. Var min första hoj.
Tjöppte du den ny, LR?Trevlig hoj, troligen 1930. Tror det var enda året dom hade dubbla lysen. Den stående generatorn kom -29 och försvann lyckligtvis -32. Var min första hoj.
Minsann, med rätt Beemer kan man få ragg, inte ett utan två. Jag tror han uiilat och brassat satan.
View attachment 509667
Minsann, med rätt Beemer kan man få ragg, inte ett utan två. Jag tror han uiilat och brassat satan.
View attachment 509667

Är det kåpan som har form efter bell-bottombrallorna eller tvärtom?Minsann, med rätt Beemer kan man få ragg, inte ett utan två. Jag tror han uiilat och brassat satan.
View attachment 509667
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN