Hade jag en anställd som sade när jag frågade om han hade beställt en ny Samsung S2.Det är precis som när man behöver köpa en till motorcykel. Man ber inte om tillåtelse utan om ursäkt efteråt.
Ja det är ett tag sedan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag en anställd som sade när jag frågade om han hade beställt en ny Samsung S2.Det är precis som när man behöver köpa en till motorcykel. Man ber inte om tillåtelse utan om ursäkt efteråt.
Israel gör som de vill, de kommer ändå alltid att vara USAs favorit. Undrar varför...Israel bombade under natten den ryska militärflygplatsen Khmeimim i Syrien efter att ett iranskt plan landat....
View attachment 504681
Tack för det!Och så ännu ett inlägg utan citat
Jag ger upp med farbror nu. För idag i alla fall
Varsågod men gör rätt för fan!!!!!!!!!!!!!!1111Tack för det!
(En del av den hemliga planen att få dig att fokusera på väsentligheter istället för ovidkommande saker. Tex invandring och citat. Men säg inget. )
Jag tror du hittat Markus kryptonit!Tack för det!
(En del av den hemliga planen att få dig att fokusera på väsentligheter istället för ovidkommande saker. Tex invandring och citat. Men säg inget. )
Ni två jobbar i maskopi, det är en konspirationJag tror du hittat Markus kryptonit!![]()
Målet för Israel är att oskadliggöra Hizbollah för all framtid, eller åtminstone inom överskådlig tid. Man har visat att man kan döda vem som helst när dom helst, vilket gör det svårt att rekrytera folk till toppositioner inom Hizbollah. Utan en karismatisk ledare och styre kommer organisationen dö ut.Vad är målet?
Är Israel klara snart?
Så länge hizbolla lobbar raketer lär inget eldupphör förekomma.
ShameAss, free the hostage and work for peace!!!!sorgens dag, 1 år sen israel blev utsatt för et stort terror angrep.![]()
För att hämnas 1000 döda israeler har Israel dödat 50000 palestinier. Det är den verkliga sorgen.sorgens dag, 1 år sen israel blev utsatt för et stort terror angrep.![]()
Israel har ju rätt att försvara sig, men att hålla på och hämnas i flera år? Hämnden drabbar dessutom urskiljningslöst, man bombar glatt civila kvinnor och barn för att kanske komma åt några Hamas. Snacka om kollektiv bestraffning.ja dom skulle kanske ha tänkt 2 gånger innan dom gick på israel, nu får dom betala priset
inte för att jag har nått vidare tillövers för israel, jag har alltid tyckt att dom har en konstig dubbel moral.
vi ska tycka synd om dom, för det som hände under ww2
samtidigt som dom behandlar folk därnere likadant som dom blev behandlade
som sagt det skulle dom ha tänkt på innan dom började mucka gräll med israel . lite ger man sej in i leken får man leken tålaIsrael har ju rätt att försvara sig, men att hålla på och hämnas i flera år? Hämnden drabbar dessutom urskiljningslöst, man bombar glatt civila kvinnor och barn för att kanske komma åt några Hamas. Snacka om kollektiv bestraffning.
De flesta menar väl att allt går enligt Hamas plan.som sagt det skulle dom ha tänkt på innan dom började mucka gräll med israel . lite ger man sej in i leken får man leken tåla
Det där stämmer väl inte på något plan?ja dom skulle kanske ha tänkt 2 gånger innan dom gick på israel, nu får dom betala priset
inte för att jag har nått vidare tillövers för israel, jag har alltid tyckt att dom har en konstig dubbel moral.
vi ska tycka synd om dom, för det som hände under ww2
samtidigt som dom behandlar folk därnere likadant som dom blev behandlade
Det är inte Gaza som angripit Israel, utan Hamas. Ska ett helt folk bestraffas för vad några terrorister gjort? Det är som om Danmark skulle anfalla Sverige för att svenska gängkriminella mördar danskar.som sagt det skulle dom ha tänkt på innan dom började mucka gräll med israel . lite ger man sej in i leken får man leken tåla
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller